تصویر رندر جدیدی از هواوی پی 10 فاش شد

پنج‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
ایوان بلس، چند روز قبل از رونمایی هواوی پی 10 تصویر رندری از این گوشی هوشمند منتشر کرده است که در آن، رنگ‌ مشکی پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ هواوی مشاهده می‌شود.
تبلیغات

هواوی قصد دارد هفته آینده که نمایشگاه MWC 2017 آغاز می‌شود، از دو پرچم‌دار جدید خود به نام‌های هواوی پی 10 و پی 10 پلاس رونمایی کند. طبق گفته‌ها، تفاوت اصلی که میان این دو گوشی هوشمند وجود دارد، این است که هواوی پی 10 صفحه نمایش صاف دارد، اما هواوی پی 100 پلاس دارای لبه‌های منحنی است.

با وجود اینکه زمان کمی تا رونمایی از این محصولات باقی مانده است؛ افشاگر معروف، ایوان بلس، تصویر رندری منتشر کرده که در آن می‌توان پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ هواوی را مشاهده کرد.

هواوی پی 10 دارای بدنه یکپارچه فلزی است و نمایشگر آن حاشیه بسیار کمی دارد. زیر این نمایشگر، دکمه فیزیکی خانه قرار دارد که روی این دکمه، اسکنر اثر انگشت کار گذاشته شده است. مانند هواوی پی 9، پی 10 نیز از ترکیب دوربین دوگانه بهره می‌برد که با همکاری لایکا ساخته شده است.

طبق گزارش‌های قبلی، پی 10 دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی است که از رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد. زیر قاب این گوشی هوشمند، از تراشه ساخت هواوی به نام کرین 960 استفاده شده که مجهز به پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP8 است.

آنچه در گزارش‌ها آمده، حاکی از این است که هواوی پی 10 در دو مدل حافظه رم عرضه می‌شود که هر مدل، دارای دو گزینه حافظه داخلی هستند. مدل اول که ۴ گیگابایت حافظه رم دارد، در دو مدل با حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی روانه بازار می‌شود و مدل دوم که ۶ گیگابایت حافظه رم دارد، با حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی راهی بازار می‌شود. در پشت هواوی پی 10 از ترکیب دوربین دوگانه با لنزهای ۱۲ مگاپیکسلی استفاده شده و دوربین جلو از سنسور ۸ مگاپیکسلی برخوردار است.

از دیگر جزئیات هواوی پی 10 می‌توان به پشتیبانی از اندروید 7.0 نوقا با رابط کاربری EMUI 5.1 اشاره کرد. پی 10 دارای درگاه USB-C است و از باتری با ظرفیت ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد. در آخر می‌توان گفت که هواوی پی 10 از قابلیت شارژ سریع نیز بهره می‌برد و در رنگ‌های مختلفی مانند سبز، بنفش و آبی به بازار عرضه خواهد شد.

در گزارش‌های قبلی، قیمت هواوی پی 10 مشخص شد. نسخه‌ی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی مدل اول که حافظه رم ۴ گیگابایتی دارد، به ترتیب با قیمت ۵۰۸ و ۵۹۵ دلار عرضه می‌شود و نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی مدلی که حافظه رم ۶ گیگابایتی دارد، با قیمت ۶۸۲ دلار عرضه می‌شود. هواوی پی 10 پلاس سخت‌افزاری مشابه هواوی پی 10 دارد و تفاوت اصلی در لبه‌های منحنی این گوشی هوشمند است.

هواوی پی 10

همانطور که در ابتدا ذکر شد، هواوی قصد دارد از تلفن‌های هوشمند جدیدش ۸ اسفند رونمایی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات