رندر مطبوعاتی جدید گوشی ال جی جی 6 فاش شد

چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
یک رندر مطبوعاتی جدید از گوشی‌ هوشمند مورد انتظار ال جی جی 6 منتشر شد.
تبلیغات

فاش کننده‌ی معروف ایوان بلس یک رندر مطبوعاتی جدید از گوشی ال‌جی جی ۶ در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرد. درست مانند تصویری که امروز صبح از این محصول در کنار گوشی ال‌جی جی ۵ فاش شده بود؛ رندر جدید ال‌جی جی ۶ اطلاعات تازه‌ای در مورد این محصول ارائه نمی‌دهد، اما این عکس کیفیت بالاتری دارد و نسبت به تصاویر قبلی جزئیات را بهتر نشان می‌دهد.

در رندر جدید مورد بحث نمایشگر گوشی‌ هوشمند ال‌جی جی ۶ که از نسبت تصویری ۱۸ به ۹ بهره می‌برد، تاریخ ۲۶ فوریه و ساعت ۱۲:۳۰ به چشم می‌خورد؛ این تاریخ دقیقا زمان برگزاری رویداد ال‌جی برای معرفی رسمی گوشی مورد اشاره در کنگره جهانی موبایل امسال است. علاوه بر این با توجه به رندر جدید می‌توان برای اولین بار تصاویر پس‌زمینه‌ی در نظر گرفته‌شده برای گوشی جی ۶ ال‌جی را مشاهده کرد. در این رندر تصویری از نمای پشتی مدل مشکی گوشی مورد بحث با جنس شیشه مشاهده می‌شود، اما تصاویری که تاکنون از گوشی‌ هوشمند ال‌جی جی ۶ فاش شده، نشان از فلزی بودن این محصول دارند.

همانطور که با نگاه به رندر جدید جی ۶ مشاهده می‌کنید، در بخش پشتی این دستگاه دوربین دوگانه‌ی ۱۳ مگاپیکسلی قرار داده شده و فلش ال‌ای‌دی دوگانه نیز بین دو لنز دوربین پشتی تعبیه شده است. در زیر دوربین دوگانه نیز یک سنسور اثر انگشت به شکل دایره قرار داده شده که احتمالا به‌عنوان دکمه‌ی پاور/قفل نیز عمل خواهد کرد. ب نظر می‌رسد دوربین گوشی‌ هوشمند ال‌جی جی ۶ از بدنه‌ی دستگاه بیرون‌زدگی ندارد. دکمه‌های تنظیم بلندی صدا، اسلات سیم‌کارت و کارت حافطه‌ی میکرو اس‌دی نیز در لبه‌ی سمت چپ دستگاه تعبیه شده‌اند.

گوشی‌ هوشمند ال‌جی جی ۶ از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام بهره خواهد برد. صفحه‌نمایش این دستگاه ۵.۷ اینچی و از نوع ال‌سی‌دی است و رزولوشن کواد اچ‌دی پلاس (۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسل) ارائه می‌دهد. علاوه بر این و بر اساس خبرهایی که تاکنون در مورد پرچم‌دار بعدی ال‌جی منتشر شده، این محصول ضدآب خواهد بود و سیستم‌عامل آن هم اندروید نوقا است. همچنین جدیدترین نسخه‌ی رابط کاربری اختصاصی ال‌جی روی سیستم‌عامل اندروید اعمال شده است. سایر مشخصات فنی این گوشی‌ هوشمند هنوز تأیید نشده است. البته با توجه به اینکه زمان زیادی تا معرفی رسمی ال‌جی جی ۶ باقی نمانده، به‌زودی جزئیات کاملی در مورد این دستگاه منتشر خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات