رونمایی از هیوندای i30 استیشن پیش از نمایشگاه خودروی ژنو

چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بالاخره از هیوندای i30 استیشن مدل ۲۰۱۷ برای معرفی در نمایشگاه خودروی ژنو، رونمایی شد. این مدل شباهت زیادی به i30 هاچ‌بک دارد و از پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی بهره می‌برد.
تبلیغات

طبق آخرین خبرها، امروز از هیوندای i30 استیشن مدل ۲۰۱۷ برای معرفی در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی شد. به گفته‌ی مدیران هیوندای، این محصول تنها در اروپا عرضه می‌شود و با توجه به وضعیت کنونی بازارها، پا به قاره‌های دیگر نظیر استرالیا نخواهد گذاشت.

i30 استیشن دارای ظاهری اسپرت‌تر نسبت به نسل پیشین خود است و تقریباً حال و هوایی مشابه با خودروهای استیشن مرسدس بنز دارد. بااین‌حال، ظاهر این استیشن جدید از نظر طراحی چراغ‌های جلو و جلوپنجره شبیه به i30 هاچ‌بک است و طراحی چراغ‌های افقی عقب و در عقب اتومبیل نیز شباهت فراوانی به این مدل دارد.

هیوندای i30 استیشن

هیوندای مدعی است که فضای بار ۶۰۲ لیتری پشت ماشین با خواباندن صندلی‌های عقب به ۱۶۲۵ لیتر رسیده و در مقایسه با مدل قبلی بهبود یافته است. طول این استیشن جدید از ۴۴۸۵ میلی‌متر به ۴۵۸۵ میلی‌متر افزایش یافته است؛ اما فاصله‌ی بین دو محور به‌مانند نسل قبلی و هاچ‌بک جدید، همان ۲۶۵۰ میلی‌متر است.

هیوندای i30 استیشن

i30 استیشن با سه پیشرانه‌ی بنزینی و یک پیشرانه‌ی دیزلی عرضه می‌شود. در میان این مدل‌ها، یک پیشرانه‌ی توربوی بنزینی یک لیتری و یک پیشرانه‌ی توربوی بنزینی ۱.۴ لیتری نیز وجود دارد.

هیوندای i30

i30 استیشن نیز به‌ مانند مدل هاچ‌بک خود، مجهز به سیستم‌های ایمنی نظیر ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشداردهنده در هنگام رانندگی، کروز کنترل هوشمند، سیستم تشخیص نقاط کور خودرو، سیستم هشدار ترافیک از پشت، دستیار حفظ خودرو در میان خطوط، هشداردهنده‌ی سرعت و سیستم کمکی تعویض نور خودرو از حالت نوربالا به نورپایین خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات