هواوی مراسمی اختصاصی را برای آنر در MWC 2017 برگزار می کند

چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
هواوی که مراسمی را در جریان کنگره‌ی موبایل بارسلونا برگزار می‌کند، دعوت‌نامه‌ی جداگانه‌ای برای برند آنر در MWC 2017 ارسال کرده است.
تبلیغات

تا چند روز پیش انتظار نمی‌رفت آنر محصول جدیدی در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلونا رونمایی کند؛ چراکه این کمپانی اخیرا گوشی هوشمند آنر وی ۹ را معرفی کرد. حال کمپانی چینی هواوی با وجود برگزاری مراسمی در جریان MWC 2017، دعوت‌نامه‌ای جداگانه برای برند آنر ارسال کرده است که نشان از کنفرانس جداگانه‌ی این کمپانی برای آنر دارد.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده در دعوت‌نامه‌ی ارسالی، کنفرانس آنر در تاریخ اول مارس یا ۱۱ اسفندماه برگزار خواهد شد. در این دعوت‌نامه‌ی اطلاعات دیگری در مورد اینکه چینی‌ها چه محصولی از برند آنر رونمایی می‌کنند، ارائه نشده است. البته در صورتی که نگاهی به عملکرد هواوی در گذشته داشته باشیم، این کمپانی معمولا محصولاتی که در چین عرضه می‌کند، پس از تأخیری چندماهه در قالب نسخه‌ی بین‌الملل راهی بازار جهانی می‌کند.

اواخر سال ۲۰۱۶ هواوی گوشی هوشمند Honor Magic را در کشور چین رونمایی کرد که بهره‌گیری از هوش مصنوعی، استفاده از این گوشی هوشمند را تسهیل کرده است. از زمان رونمایی آنر مجیک، بسیاری در انتظار عرضه‌ی این گوشی هوشمند تحت نسخه‌ی جهانی هستند؛ حال به نظر می‌رسد MWC 2017 مجالی مناسب برای چینی‌ها به‌منظور رونمایی از این محصول است.

آنر وی 9 هواوی

همانطور که اشاره کردیم، هواوی گوشی هوشمند جدیدی طی روزهای اخیر در کشور چین رونمایی کرد که همان آنر وی ۹ است. این محصول نیز از شانس زیادی برای رونمایی در کنگره‌ی موبایل بارسلونا برخوردار است. آنر وی ۹ با بهره‌گیری از مشخصات فنی نظیر تراشه‌ی کرین ۹۶۰، حافظه‌ی رم ۴ تا ۶ گیگابایتی و نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار است که از قابلیت ثبت تصاویر سه بعدی به واسطه‌ی وجود دوربین دوگانه بهره می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات