تصویر جدیدی از گوشی ال جی جی 6 در کنار ال جی جی 5

چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی تصویر جدیدی از گوشی‌ هوشمند ال‌جی جی 6 در کنار نسل قبلی این محصول یعنی جی 5 فاش شده است.
تبلیغات

در حالی که زمان زیادی تا معرفی رسمی گوشی‌ هوشمند ال‌جی جی ۶ در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال باقی نمانده، مجددا تصویر جدیدی از این محصول فاش شده است. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، گوشی هوشمند ال‌جی جی ۶ در کنار نسل قبلی خود یعنی جی ۵ قرار گرفته است. گوشی جی ۶ نسبت به مدل قبلی خود از نظر طراحی کاملا متفاوت است و نمایشگر این محصول از حاشیه‌های بسیار کمی بهره می‌برد. از آنجا که گوشی ال‌جی جی ۵ از نظر میزان فروش، آمار و ارقام قابل توجهی به دست نیاورده، ال‌جی تصمیم گرفته است در پرچم‌دار جدید خود از طراحی کاملاً جدیدی استفاده کند‌.

با توجه به تصویر جدید مورد بحث، گوشی هوشمند جی ۶ از نظر طراحی با عکس‌های منتشرشده‌ی قبلی از این محصول همخوانی زیادی دارد و به همین دلیل می‌توان گفت این طرح احتمالا شکل نهایی گوشی هوشمند پرچم‌دار جدید ال‌جی خواهد بود. نکته جالب این است که دکمه‌ی پاور در لبه‌ی سمت راست جی ۶ تعبیه نشده و ظاهرا ال‌جی تصمیم گرفته است آن را در بخش پشتی گوشی مورد بحث قرار دهد. دکمه‌های تنظیم بلندی صدا در لبه‌ی سمت چپ این محصول قرار داده شده‌اند و علاوه بر این نمایشگر در نظر گرفته‌شده برای ا‌ل‌جی جی ۶ از نوع خمیده خواهد بود؛ همان‌طور که می‌دانید، گفته می‌شود سامسونگ هم از این نوع صفحه‌نمایش در گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس استفاده خواهد کرد. همچنین باید اشاره کنیم که گوشی هوشمند ال‌جی جی ۶ بدنه‌ای از جنس فلز خواهد داشت، ولی همانند گوشی ال‌جی جی ۵ از طراحی ماژولار بهره نمی‌برد. انتظار می‌رود نسل جدید پرچم‌دار شرکت ال‌جی با دوربین دوگانه‌ی پشتی معرفی شود. افزون بر این، در خبرهای مرتبط اعلام شده است که دوربین دوگانه‌ی این دستگاه همانند دوربین دوگانه‌ی به کار گرفته‌شده در گوشی‌های ال‌جی جی ۵ و ال‌جی وی ۲۰ خواهد بود.

اگر شایعات منتشرشده در مورد پرچم‌دار بعدی کمپانی ال‌جی صحت داشته باشند، این محصول از نمایشگری ۵.۷ اینچی با رزولوشن کواد اچ‌دی (۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل) و حافظه رم بین ۴ تا ۶ گیگابایت بهره خواهد برد. گوشی ال‌جی جی ۶ در چند نسخه با حافظه‌ی داخلی متفاوت در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. قلب تپنده‌ی گوشی هوشمند مورد بحث پردازنده‌ی ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۲۱ خواهد بود که شامل چهار هسته‌ی پردازشی و چیپ گرافیکی آدرنو ۵۳۰ است. محصول مورد بحث از سیستم صوتی Quad DAC و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۷.۰ نوقا بهره خواهد برد. البته مثل همیشه رابط کاربری انحصاری ال‌جی روی سیستم‌عامل یادشده اعمال خواهد شد. در پشت گوشی ال‌جی جی ۶ به‌احتمال زیاد دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی تعبیه خواهد شد و علاوه بر این سنسور اثر انگشت در زیر دوربین دوگانه قرار خواهد گرفت. در نهایت یادآوری می‌کنیم که گوشی هوشمند مورد بحث در تاریخ ۲۶ فوریه (۸ اسفند) به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد.

نظر شما در مورد گوشی هوشمند پرچم‌دار بعدی ال‌جی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات