تصویری از موتو جی 5 در رنگ طلایی فاش شد

چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تنها چند روز به رونمایی از موتو جی 5 در نمایشگاه MWC 2017 مانده است؛ اما تصویر جدیدی منتشر شده که وجود رنگ‌ طلایی این تلفن هوشمند را تأیید می‌کند.
تبلیغات

تصویر جدیدی از موتو جی 5 فاش شده است که در آن می‌توان این گوشی هوشمند را در رنگ‌ طلایی مشاهده کرد. این تصویر به تصاویر قبلی که از موتو جی 5 دیده بودیم، شباهت بسیاری دارد و همین امر نیز باعث می‌شود صحت آن و همچنین طراحی محصول جدید موتورولا تأیید شود.

اسکنر اثر انگشت در انتهای نمایشگر قرار گرفته است و به‌عنوان دکمه خانه نیز عمل می‌کند. البته هنوز مشخص نیست که آیا دکمه خانه به‌صورت فیزیکی طراحی شده است یا خازنی خواهد بود.

در هر صورت، طراحی موتو جی 5 با مدل‌های قبلی تفاوت چندانی نکرده است و در دو طرف نمایشگر می‌توان حاشیه را مشاهده کرد. محصول جدید موتورولا با وجود اینکه برای بودجه‌های کم در نظر گرفته شده است، از مشخصات سخت‌افزاری قابل قبولی بهره می‌برد.

این گوشی هوشمند از یک نمایشگر ۵ اینچی فول اچ‌دی، ۲ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی برخوردار است. در زیر قاب موتو جی 5 از یک تراشه اسنپدراگون 430 استفاده شده است که روی آن، یک پردازنده ۸ هسته‌ای و یک پردازنده گرافیکی آدرنو 505 قرار دارد.

در پشت موتو جی 5 از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و در جلو از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است و باتری این تلفن هوشمند از ظرفیت ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد. موتو جی 5 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا است و می‌توان از دو سیم‌کارت در این گوشی هوشمند استفاده کرد.

از دیگر اطلاعاتی که در مورد موتو جی 5 در اختیار داریم ابعاد و وزن آن است. محصول جدید موتورولا از ابعاد ۱۴۴.۳ در ۷۳ در ۹.۵ میلی‌متر و ۱۴۵ گرم وزن بهره می‌برد. انتظار داریم از موتو جی 5 و موتو جی 5 پلاس در ۸ اسفند رونمایی شود.

موتو جی 5
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات