دومین آپدیت بزرگ ویندوز 10 در اواخر سال جاری منتشر خواهد شد

چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت مایکروسافت این موضوع را تأیید کرده است که دومین به‌روزرسانی بزرگ سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ این شرکت، اواخر سال جاری منتشر خواهد شد.
تبلیغات

اولین بار در ماه آگوست بود که مشخص شد مایکروسافت تصمیم گرفته است دومین به‌روزرسانی بزرگ ویندوز ۱۰ را در سال ۲۰۱۷ عرضه کند؛ اما این شرکت هیچ‌وقت جزئیاتی در مورد برنامه‌ی زمان‌بندی خود برای این آپدیت بی‌نام منتشر نکرده است. انتظار می‌رود به‌روزرسانی Creators که در حال حاضر توسط کاربران ویندوز اینسایدر در حال تست شدن است، در ماه آوریل برای عموم کاربران منتشر شود؛ اما تاکنون در مورد زمان انتشار دومین آپدیت بزرگ سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ هیچ خبری در دسترس قرار نگرفته است.

ویندوز ۱۰

در طی رویداد Ignite مایکروسافت که اخیرا در کشور استرالیا برگزار شد، ردموندی‌ها برنامه‌ی زمانی خود را برای انتشار دومین آپدیت بزرگ ویندوز ۱۰ اعلام کردند. در این رویداد اسلایدی به نمایش درآمد که در آن اشاره شد دومین به‌روزرسانی بزرگ ویندوز ۱۰ در اواخر سال جاری منتشر و عرضه‌ی عمومی این آپدیت نیز در سال ۲۰۱۸ انجام خواهد شد. از آنجا که اسلاید مورد بحث مشتریان تجاری مایکروسافت را هدف قرار داده، شاید برنامه‌ی زمان‌بندی اعلام‌شده برای سال ۲۰۱۸، در واقع زمان انتشار نسخه‌ی تجاری این آپدیت را به ما یادآوری می‌کند و بدین ترتیب احتمالا زمان در نظر گرفته‌شده برای انتشار نسخه‌ی عمومی به‌روزرسانی مورد بحث کمی متفاوت خواهد بود.

مایکروسافت در مورد هیچ‌کدام از ویژگی‌هایی که در دومین آپدیت بزرگ ویندوز ۱۰ در سال ۲۰۱۷ به این سیستم‌عامل اضافه خواهد شد، صحبتی به میان نیاورده است. این غول نرم‌افزاری یکی از قابلیت‌های جدید آپدیت Creators موسوم به People bar را از این به‌روزرسانی حذف کرده و به همین دلیل می‌توان گفت که این ویژگی به‌احتمال زیاد در دومین آپدیت بزرگ ویندوز ۱۰ به این سیستم‌عامل اضافه شود. علاوه بر این انتظار می‌رود مایکروسافت در اواخر سال جاری تغییرات جدیدی در طراحی ویندوز ۱۰ اعمال کند. در هر حال مطمئنا در کنفرانس مایکروسافت بیلد ۲۰۱۷ جزئیات بیشتری در این رابطه اعلام خواهد شد. کنفرانس بیلد ۲۰۱۷ مایکروسافت در ماه می سال جاری برگزار خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات