تصویر جدیدی از دکمه هوم نرم‌افزاری گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس فاش شد

چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
عکس جدیدی از دو گوشی‌ پرچم‌دار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 و اس ۸ پلاس منتشر شده است که دکمه‌ی هوم را در این دو محصول نشان می‌دهد.
تبلیغات

با نزدیک شدن به زمان معرفی رسمی دو گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ، اطلاعات بیشتری در مورد این دو دستگاه در دسترس قرار می‌گیرد. به‌تازگی تصویر جدیدی فاش شده است که دو گوشی یادشده را در کنار یکدیگر نشان می‌دهد. در این تصویر به ابعاد نمایشگر این دو دستگاه اشاره شده است و همان‌طور که مدت‌ها در شایعات خوانده‌ایم، گلکسی اس ۸ با نمایشگر ۵.۸ اینچی و گلکسی اس ۸ پلاس با نمایشگر ۶.۲ اینچی عرضه خواهند شد. علاوه بر این، با توجه به تصویر جدید می‌توان شکل دکمه‌ی هوم را در این دو گوشی هوشمند مشاهده کرد.

همان‌طور که در گزارش‌های مختلف اشاره شده، سامسونگ تصمیم گرفته است دکمه‌ی فیزیکی هوم را از گلکسی اس ۸ حذف کند. تصویری که اخیرا از این محصول فاش شده است، نشان می‌‌دهد که این کمپانی به‌جای دکمه‌های خازنی ناوبری از دکمه‌های دیجیتال بهره خواهد گرفت. البته بر طبق اخباری که تاکنون منتشر شده است، کارکرد این دکمه‌های جدید با دکمه‌های خازنی که در گوشی‌های قبلی سامسونگ به کار گرفته‌ شده‌، تفاوت چندانی ندارد و به همین دلیل کاربران سریعا به دکمه‌های جدید عادت خواهند کرد.

گفته می‌شود که با فشردن دکمه‌ی هوم، نمایشگر دستگاه به حالت آماده‌به‌کار درمی‌آید و با دو بار تپ کردن روی این دکمه، اپلیکیشن دوربین اجرا خواهد شد. همان‌طور که می‌دانید، سامسونگ همین ویژگی‌ها را در گلکسی اس ۷ و برخی دیگر از گوشی‌های هوشمند خود نیز قرار داده و قابلیت فراهم کرده است تا با دو بار فشردن کلید هوم، بتوان اپلیکیشن دوربین را اجرا کرد.

اینکه روش عملکرد دکمه‌های جدید و دیجیتال گلکسی اس ۸ به روش کارکرد دکمه‌های موجود روی پرچم‌داران و گوشی‌های قبلی سامسونگ شباهت داشته باشد، باعث می‌شود کاربران در مدت کوتاهی به آن‌ها عادت کنند. در زیر می‌توانید تصویر جدید گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را مشاهده کنید.

galaxy s8

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات