تولید صفحات لمسی اپل واچ سری 3 از اواخر سال ۲۰۱۷ آغاز می‌شود

چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در صورتی که گزارش‌ها صحت داشته باشند، کمپانی اپل قصد دارد از اواخر سال ۲۰۱۷ تولید ساعت هوشمند اپل واچ سری 3 را آغاز کند.
تبلیغات

طبق گزارش‌های DigiTimes، انتظار می‌رود تولید صفحات لمسی برای ساعت هوشمند اپل واچ سری 3 از نیمه دوم سال ۲۰۱۷ آغاز شود. در گزارش ذکر شده است که این نمایشگرها با تکنولوژی جدیدی ساخته شده‌اند.

البته هنوز مشخص نیست که این تکنولوژی آیا مزیتی برای کاربران خواهد داشت یا خیر؛ اما آنچه جلب توجه می‌کند این است که شاهد اولین خبر در مورد آغاز تولید سری جدید اپل واچ هستیم.

زمان ذکرشده برای آغاز تولید صفحات لمسی اپل واچ نیز با آنچه در گزارش ماه قبل ذکر شده بود، مطابقت دارد. در آن گزارش آمده بود که ساعت هوشمند اپل واچ سری 3 در سه‌ماهه سوم ۲۰۱۷ رونمایی می‌شود. از مواردی که انتظار می‌رود در اپل واچ سری 3 مشاهده کنیم، بهبود عملکرد و میزان ظرفیت باتری است؛ اما شاهد تغییرات گسترده‌ای در سخت‌افزار این محصول نخواهیم بود.

در حال حاضر نمی‌دانیم که آیا اپل می‌خواهد ساعت هوشمند جدیدش را در شهریور ۹۶ به همراه آیفون 8 رونمایی کند یا خیر.

تحلیلگری به نام مینگ جی کو و منابع مختلف دیگری مدعی شده‌اند که نسل سوم اپل واچ دارای چیپ LTE خواهد بود. همچنین اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه ممکن است در این ساعت هوشمند به‌جای نمایشگر اولد از نمایشگر میکرو ال‌ای‌دی استفاده شود.

نمایشگرهای میکرو ال‌ای‌دی دارای مزیت‌های زیادی هستند که می‌توان به باریکی، روشنایی بیشتر، بهبود عمق رنگ‌ها و رزولوشن بالاتر اشاره کرد. این پنل‌ها مانند پنل‌های ال‌سی‌دی نیاز به نور پس‌زمینه ندارند؛ اما به تولید انبوه رساندن آن‌ها سخت‌تر و پرهزینه‌تر است. ابعاد پنل‌های میکرو ال‌ای‌دی از ۱ میکرون تا ۱۰۰ میکرون متغیر است.

اپل تاکنون پتنت‌های مختلفی در مورد اپل واچ ثبت کرده است که می‌توان به سیستم تشخیص ضربان قلب، بندهای ماژولار، بندهای لمسی و بندهای دارای شارژر درون‌ساختی اشاره کرد. البته مشخص نیست که آیا از این پتنت‌ها در نسل سوم اپل واچ استفاده می‌شود یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات