تصویر رندر جدیدی از گلکسی تب اس 3 فاش شد

چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
در تصویر رندر جدیدی که از گلکسی تب اس 3 منتشر شده است، می‌توان صفحه کلیدی را مشاهده کرد که از طریق داک‌های مغناطیسی به بدنه تبلت متصل شده است.
تبلیغات

سامسونگ نمی‌خواهد در نمایشگاه MWC 2017 از پرچم‌داران جدیدش یعنی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس رونمایی کند و معرفی این محصولات را به آینده موکول کرده است؛ اما این به معنی اینکه کمپانی کره‌ای نمایشگاه MWCC امسال را از دست خواهد داد نیست.

کمپانی سامسونگ قصد دارد در نمایشگاه MWC 2017 از تبلتی به نام گلکسی اس 3 پرده‌برداری کند که دارای مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی است و از نظر طراحی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

چند روز پیش، گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه در بدنه تبلت گلکسی اس 3 از داک‌های مغناطیسی استفاده شده است تا بتوان یک صفحه کلید به این تبلت متصل کرد. امروز تصویر رندر شده‌ای منتشر شده است که در آن می‌توان گلکسی تب اس 3 را به همراه یک صفحه کلید QWERTY مشاهده کرد.

البته صفحه کلید، تنها وسیله جانبی که همراه با گلکسی تب اس 3 عرضه می‌شود نیست و کاربرانی که علاقه‌مند به S Pen باشند، می‌توانند این قلم را نیز تهیه و از آن در تبلت جدید سامسونگ استفاده کنند.

به لطف گزارش‌های قبلی، اطلاعات دقیقی در مورد سخت‌افزار به‌کاررفته در گلکسی تب اس 3 داریم. این تبلت از یک نمایشگر ۹.۶ اینچی آمولد بهره می‌برد که دارای رزولوشن ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل است. در زیر قاب محصول جدید سامسونگ از تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده شده است. ۴ گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی ۱۲۸/۳۲ گیگابایتی نیز در نظر گرفته شده تا کاربران بتوانند تجربه استفاده از یک تبلت بالارده داشته باشند.

در پشت گلکسی تب اس 3 از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و در جلو از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است. این تبلت قرار است در دو مدل عرضه شود. مدل اول تنها از وای‌فای استفاده می‌کند؛ اما مدل دوم علاوه بر وای‌فای به ارتباطات 4G LTE نیز مجهز است.

گلکسی تب اس 3
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات