برنامه Instant Cleaner: آنفالو و آنلایک کردن دسته جمعی افراد و تصاویر در اینستاگرام - زوم اپ

چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
Instant Cleaner اپلیکیشنی بسیار کاربردی برای اندروید و آیفون است که به کمک آن می‌توانید اموری همچون حذف پست، آنفالو یا بلاک کردن کاربران و آنلایک کردن تصاویر را به‌صورت یکجا و دسته جمعی انجام دهید.
تبلیغات

اگر از اینستاگرام تنها به‌عنوان یک اپ تفننی استفاده می‌کنید و روزانه حداکثر نیم ساعت از زمان خود را به آن اختصاص می‌دهید، شاید این پست جذابیت چندانی برای شما نداشته نباشد. اما اگر شما هم مثل من عاشق اینستاگرام هستید و چندین ساعت در روز را در این برنامه سپری می‌کنید، بهتر است با ادامه‌ی مطلب همراه باشید تا درباره‌ی راه حلی برای مشکل مشترکمان صحبت کنیم. اگر تعداد افراد بسیاری را فالو کرده‌اید یا انبوهی از تصاویر لایک شده را در بخش Liked Photo انبار کرده باشید و یک‌باره تصمیم به خانه‌تکانی و مرتب کردن اکانت خود داشته باشید، چه می‌کنید؟ به لیست فالویینگ‌ها می‌روید و یک به یک افراد اضافه و ناخواسته را آنفالو می‌کنید؟ به بخش تصاویر لایک شده می‌روید  و نوبت به نوبت وارد هر عکس می‌شوید  و آن را آنلایک می‌کنید؟ این راه حل شاید برای کاربران عادی که نهایتا ۵۰ پیج را فالو یا ۳۰ عکس را لایک کرده‌اند، کافی باشد. اما هر میزان که تایم بیشتری در اینستاگرام سپری کنید، با فالویینگ‌ها و تصاویر لایک شده‌ی بیشتری مواجه خواهید شد؛ به‌طوری که در حال حاضر بسیاری از کاربران چند صد پیج را فالو کرده‌اند و اگر سری به بخش تصاویر لایک شده‌ی آن‌ها بزنید، ممکن است بیشتر از ۱۰۰۰ تصویر را در آنجا پیدا کنید. راه حل آنفالو کردن یا آنلایک کردن نوبتی برای این کاربران به هیچ وجه کاربردی نخواهد بود و نیاز به راه حلی جامع‌تر و بهتر برای این موضوع وجود دارد. اگر شرایط اکانت شما با توصیفات بالا شباهت دارد و هم‌اکنون قصد تمیز کردن اکانت خود، یا حتی پاک‌سازی کامل و فروش آن را دارید، می‌توانید از اپلیکیشن Instant Cleaner که برای اندروید و آیفون منتشر شده است استفاده کنید.

کارکرد این برنامه بسیار ساده است. کافی است با یوزر و پسورد خود وارد برنامه‌ شوید تا به پنل مدیریتی خود دسترسی داشته باشید. این برنامه شامل چند بخش جداگانه است که در ادامه به معرفی جزئی آن‌ها خواهیم پرداخت.

  • Followingاگر قصد آنفالو کردن تمام یا تعدادی از افرادی را که فالو کرده‌اید، دارید؛ می‌توانید در این بخش بعد از مشاهده‌ی لیست کامل فالویینگ‌های خود، موارد دلخواه را Mark کنید و در نهایت با لمس گزینه‌ی Unfollow آن‌ها را به‌صورت خودکار و در سریع‌ترین زمان ممکن آنفالو کنید. اگر قصد فالو کردن تمام افراد را دارید، می‌توانید بعد از بارگذاری کامل لیست فالویینگ‌ها، گزینه‌ی Mark All را انتخاب کنید تا از انتخاب دستی تمام آن‌ها بی‌نیاز شوید.
  • Followersاگر از وجود برخی افراد در لیست فالوورهای خود ناراضی هستید، یا به یک‌باره تصمیم به خصوصی کردن پیج و بیرون کردن آقایون/خانوم‌ها از پیج خود گرفته‌اید؛ می‌توانید با استفاده از این بخش و مشاهده‌ی لیست فالوورهای خود، افراد مورد نظر را انتخاب و روی گزینه‌ی Block لمس کنید. تنها در چند ثانیه تمام این افراد از اکانت شما بیرون خواهند شد و دیگر قادر به مشاهده یا فالو کردن مجدد شما نخواهند بود.
  • Likedدر این قسمت تمامی تصاویری را که از ابتدا تاکنون لایک کرده‌اید، مشاهده خواهید کرد که می‌توانید تمام یا بخشی از آن‌ها را انتخاب و گزینه‌ی Unlike را انتخاب کنید تا تنها در چند ثانیه، بخش تصاویر لایک شده‌ی شما پاک‌سازی شود.
  • Postsاگر از کاربران فعال اینستاگرام باشید، احتمالا پست‌های زیادی نیز در اکانت خود ارسال کرده‌اید. اگر یک روز بنا به هر دلیلی تصمیم به حذف تعدادی از پست‌های خود داشتید، می‌توانید با مراجعه به این بخش و انتخاب پست‌های مورد نظر، به سرعت آن‌ها را از اکانت خود حذف کنید.

نکات مهم

چند نکته‌ی مهم در رابطه با کارکرد این سبک برنامه‌ها (نه صرفا این برنامه) وجود دارد که در ادامه آن‌ها را به شما گوشزد خواهیم کرد.

  • اینستاگرام محدودیت‌های خاص خود را دارد. اکانت شما با آنلایک یا آنفالو کردن سریع و متوالی پست‌ها و افراد، به‌صورت موقتی قفل خواهد شد و برای چند ساعت قادر به لایک/آنلایک کردن پست‌ها و فالو/آنفالو کردن کاربران نخواهید بود. Instant Cleaner نیز مجبور به پیروی از این قوانین است. برای مثال شما در این برنامه نهایتا می‌توانید ۴۰ پست را به‌صورت هم‌زمان آنلایک کنید و بعد از آن باید مدتی را ( از ۳۰ دقیقه تا ۲ ساعت) منتظر بمانید تا مجددا قادر به ادامه‌ی کار باشید. حال این شمایید که باید انتخاب کنید. آنلایک کردن دستی و نوبت به نوبت پست‌ها و در عوض امکان آنلایک کردن پست‌های بیشتر قبل از قفل شدن موقتی، یا آنلایک کردن ۴۰ پست تنها با یک لمس و در چند ثانیه و در عوض انجام آن در چند نوبت زمانی. تصمیم با شما است.
  • این برنامه و تقریبا تمام برنامه‌های مشابه به‌صورت درون پرداخت منتشر شده‌اند و در صورتی که قصد انتخاب هم‌زمان بیش از ۵ آیتم را داشته باشید، از شما خواسته می‌شود تا ابتدا برنامه را ارتقا دهید. در غیر این صورت باید تصاویر یا کاربران مورد نظر را در دسته‌های ۵ تایی انتخاب کنید.

ویژگی‌ها

  • امکان آنلایک کردن دسته جمعی عکس و ویدیو
  • امکان آنفالو کردن یکجای کاربران
  • امکان بلاک کردن دسته جمعی فالورها
  • امکان حذف گروهی پست های ارسال شده

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات