ال جی از گوشی هوشمند X400 رونمایی کرد

سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی کره‌ای ال‌جی از گوشی هوشمندی به نام ال‌جی X400 رونمایی کرده است که از نظر مشخصات سخت‌افزاری، شباهت بسیاری به ال‌جی K10 دارد.
تبلیغات

ال‌جی از گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه‌ای به نام ال‌جی X400 در کره جنوبی رونمایی کرد. این تلفن هوشمند درواقع نسخه مشابه ال‌جی K10 است که در کره جنوبی با نام ال‌جی X400 روانه بازار می‌شود.

X400 از نظر مشخصات سخت‌افزاری تفاوتی با K10 ندارد؛ اما در این گوشی هوشمند از HD DMB استفاده شده است تا کاربران بتوانند کانال‌های تلویزیونی را دریافت کنند. در سمت راست ال‌جی X400 دکمه پاور قرار گرفته است و راکر ولوم صدا در سمت چپ آن قرار دارد.

این گوشی هوشمند دارای نمایشگر ۵.۳ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است و از شیشه ۲.۵ بعدی استفاده می‌کند. ال‌جی در X400 از تراشه MT6750 ساخت مدیاتک استفاده کرده است که دارای پردازنده ۸ هسته‌ای است و از فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات ال‌جی X400 می‌توان به ۲ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. این گوشی هوشمند که باتری قابل جداسازی با ظرفیت ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارد، از دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی برخوردار است.

در پشت X400 از یک اسکنر اثرانگشت استفاده شده است که در زیر این سنسور می‌توان لوگوی ال‌جی را مشاهده کرد. گوشی هوشمند ال‌جی X400 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا است و از ارتباطات 4G LTE، چیپ NFC و بلوتوث ۴.۲ بهره می‌برد.

کمپانی ال‌جی قصد دارد گوشی هوشمند X400 را در رنگ‌های طلایی، ترکیب مشکی و طلایی با قیمتی معادل ۲۸۰ دلار روانه بازار کره جنوبی کند. هنوز زمان عرضه این تلفن هوشمند مشخص نیست.

الجی X400
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات