موجودی گوشی شیائومی ردمی نوت 4 ایکس در کمتر از یک دقیقه تمام شد

شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
طبق گزارش‌های جدید، گوشی شیائومی ردمی نوت 4 ایکس پس از عرضه برای بار دوم با استقبال شدید خریداران مواجه شده و موجودی آن سریعا تمام شده است.
تبلیغات

شیائومی ردمی نوت 4 ایکس از محصولات ارزان‌قیمت اما نسبتا قدرتمند کمپانی چینی شیائومی محسوب می‌شود که توانسته است فروش بسیار خوبی داشته باشد. طبق گزارش‌های جدید، پس از آغاز مجدد فروش این محصول، در کمتر از یک دقیقه تمام گوشی‌های موجود در انبار فروش رفته است.

کمپانی چینی شیائومی برای اولین بار ردمی نوت 4 ایکس را در ۲۶ بهمن به بازار عرضه کرد که با استقبال شدید خریداران مواجه شد. حال پس از یک هفته، بار دیگر ردمی نوت 4 ایکس به بازار عرضه شده که در کمتر از یک دقیقه، موجودی این گوشی هوشمند به اتمام رسیده است.

باید گفت که شیائومی ردمی نوت 4 ایکس این بار تنها در رنگ‌های خاکستری، مشکی مات و طلایی به قیمتی معادل ۱۴۵ دلار عرضه شد که البته موجودی هر سه رنگ‌ این تلفن هوشمند در کمتر از یک دقیقه به اتمام رسید.

البته نسخه‌ای از این تلفن هوشمند نیز به نام Hatsune Miku وجود دارد که هنوز برای عرضه آماده نشده است؛ اما با وجود اینکه قیمت آن کمی بیشتر است و با برچسب قیمتی معادل ۱۸۸ دلار روانه بازار خواهد شد، انتظار می‌رود آمار فروش این نسخه نیز بالا باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات