گوشی هواوی آنر 8 لایت در چین معرفی شد؛ پردازنده کرین 655، اندروید نوقا و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی

سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
هواوی گوشی‌ هوشمند آنر 8 لایت را در چین معرفی کرد. این گوشی از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به آنر ۸ دارد.
تبلیغات

شرکت هواوی امروز یک رویداد بزرگ برگزار کرد و اولین محصولی که در این رویداد معرفی شد، گوشی‌ هوشمند هواوی آنر ۸ لایت است. البته پیش از این، شایعات و خبرهایی در مورد این محصول منتشر شده که ما را با مشخصات و ویژگی‌های آن آشنا کرده بود.

گوشی‌ هوشمند هواوی آنر ۸ لایت با ۱۲ لایه‌ی آینه‌ای پوشانده شده است که همین ویژگی باعث می‌شود ظاهر دستگاه بسیار باکیفیت جلوه کند. این محصول در چهار رنگ مشکی، طلایی، آبی و سفید در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. گوشی‌ هوشمند مورد بحث از یک صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی با کیفیت 1080p بهره می‌برد که لایه‌ای خمیده از جنس شیشه روی آن قرار گرفته است. در دل آنر ۸ لایت از پردازنده‌ی میان‌رده‌ی کرین ۶۵۵ استفاده شده است. برای مقایسه بد نیست بدانید که گوشی‌ هوشمند پرچم‌دار آنر ۸ از چیپ قدرتمند کرین ۹۵۰ بهره می‌برد. یکی دیگر از ویژگی‌های مورد توجه در گوشی جدید هواوی، اجرای سیستم‌عامل اندروید ۷ نوقا به همراه رابط کاربری اختصاصی EMUI 5.0 است.

آنر 8 لایت

در پشت دستگاه یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 تعبیه شده است. در جلوی گوشی نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با زاویه‌ی دید عریض قرار دارد. لازم به ذکر است که دوربین سلفی آنر ۸ لایت به‌منظور ثبت تصاویر با کیفیت‌تر در شرایط کم‌نور، از نور سفید ال‌سی‌دی استفاده می‌کند.

از دیگر قابلیت‌های گوشی‌ هوشمند مورد بحث می‌توان به ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. البته امکان افزایش حافظه‌ی داخلی با استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر وجود دارد. باتری آنر ۸ لایت ظرفیتی ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. البته بر اساس خبرها و شایعاتی که قبلا در مورد این دستگاه منتشر شده است، به‌نظر می‌رسد یک مدل دیگر با رم ۴ گیگابایتی معرفی خواهد شد که البته تا این لحظه کمپانی هواوی این خبر را تأیید نکرده است.

آنر 8 لایت

نسخه‌ی دارای ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی ۲۰۳ دلار قیمت دارد و در صورت نیاز به حافظه‌ی داخلی بیشتر، می‌توانید با ۲۳۲ دلار نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی را تهیه کنید.

نظر شما در مورد گوشی‌ هوشمند هواوی آنر ۸ لایت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات