تیونینگ لامبورگینی هوراکان توسط O.CT با قدرت خروجی ۷۹۴ اسب‌ بخار

دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت تیونینگ O.CT اقدام به ارتقای لامبورگینی هوراکان LP-610-4 کرده است که نتیجه‌ی این تیونینگ افزایش قابل توجه قدرت و بهبود عملکرد این سوپراسپرت است.
تبلیغات

آیا تا به حال تصور کرده‌اید که لامبورگینی هوراکان قدرت بیشتری نسبت به اونتادور S داشته باشد؟ حال، با کیت سوپرشارژر شرکت تیونینگ O.CT این رؤیا به حقیقت تبدیل می‌شود.

لامبورگینی هوراکان LP610-4 تیونینگ O.CT

خودرویی که تیونینگ روی آن صورت گرفته است، سوپراسپرت نام‌آشنای لامبورگینی هوراکان اسپایدر LP610-4 است؛ این ارتقا در پیشرانه‌ی ۵.۲ لیتری ۱۰ سیلندر تنفس طبیعی هوراکان انجام شده است و ثمره‌ی آن، توان خروجی چشمگیری به میزان ۷۹۴ اسب‌ بخار و گشتاور ۸۱۰ نیوتن‌متر است.

لامبورگینی هوراکان LP610-4 تیونینگ O.CT

با اعمال این تغییرات، قدرت و گشتاور هوراکان اسپایدر به ترتیب به میزان ۱۹۲ اسب‌ بخار و ۲۵۰ نیوتن‌متر در مقایسه با نسخه‌ی اصلی افزایش یافته است و این ارتقا به سوپراسپرت لامبورگینی اجازه می‌دهد در مدت‌زمان ۲.۷ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست یابد. همچنین شتاب صفر تا دویست کیلومتر بر ساعت این سوپراسپرت، فقط ۸.۱ ثانیه است که زمان چشمگیری محسوب می‌شود. در مقایسه‌ی این اعداد با هوراکان اسپایدر LP610-4 شاهد ارتقای قابل توجهی هستیم؛ شتاب صفر تا صد و صفر تا دویست کیلومتر بر ساعت هوراکان اسپایدر استوک (کارخانه‌ای)، به ترتیب برابر با ۳.۴ و ۱۰.۲ ثانیه است. با توجه به اعلام این تیونر، حداکثر سرعت این سوپراسپرت بیشتر از ۳۲۵ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

لامبورگینی هوراکان LP610-4 تیونینگ O.CT

این کیت که توسط شرکت O.CT توسعه یافته است، برای لامبورگینی هوراکان نسخه‎‌ی دیفرانسیل عقب LP580-2 نیز در دسترس و قابل سفارش است. هرچند این شرکت اطلاعاتی از عملکرد این کیت روی این نسخه‌ از سوپراسپرت لامبورگینی اعلام نکرده است؛ اما علاقه‌مندان جهت سفارش این کیت، می‌توانند با تنظیم قرار ملاقات، خودروی مذکور را از نزدیک بررسی و با آن رانندگی کنند.

لامبورگینی هوراکان LP610-4 تیونینگ O.CT
لامبورگینی هوراکان LP610-4 تیونینگ O.CT
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات