آپدیت اندروید ور 2.0 برای اسمارت واچ 3 سونی عرضه نمی‌شود

چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
دارندگان اسمارت واچ 3 سونی در حال تهیه‌ی طوماری هستند تا سونی را مجبور کنند که آپدیت اندروید ور 2.0 را برای این ساعت هوشمند عرضه کند.
تبلیغات

سونی اعلام کرده است که آپدیت اندروید ور 2.0 برای ساعت هوشمند اسمارت واچ 3 عرضه نمی‌شود و این موضوع گویا برای دارندگان و کاربران این ساعت هوشمند چندان خوشایند نبوده است. علت عرضه نشدن آپدیت برای اسمارت واچ 3 این است که در آزمایش‌های صورت گرفته، این دستگاه نتوانسته است به‌خوبی ظاهر شود. سونی در این مورد گفته است:

پس از آزمایش‌های متعدد متوجه شدیم که اسمارت واچ 3 با سیستم‌عامل فعلی که دارد پایدارتر است و تجربه بهتری به کاربر ارائه می‌دهد.

با این حال، به نظر می‌رسد کاربران از آنچه سونی اعلام کرده است، راضی نیستند و قصد دارند طوماری را امضا کنند و به سونی ارائه دهند تا کمپانی ژاپنی مجبور به عرضه آپدیت اندروید ور 2.0 برای اسمارت واچ 3 شود. جالب است بدانید که اسمارت واچ 3، محصول سال ۲۰۱۴ است و ممکن است به دلیل ضعیف بودن از نظر سخت‌افزاری نتواند اندروید ور 2.0 را به‌خوبی اجرا کند.

البته اسمارت واچ 3 تنها ساعت هوشمندی نیست که به اندروید ور 2.0 ارتقاء نخواهد یافت و محصولات کمپانی‌های دیگری مانند موتو 360، ال‌جی جی واچ و سامسونگ گیر لایو نیز آپدیت جدید را دریافت نخواهند کرد.

اندروید ور 2.0 را می‌توان سیستم‌عامل بعدی گوگل برای ساعت‌های هوشمند خواند که قرار است همراه با ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیاری عرضه شود. از میان قابلیت‌های جدید می‌توان به دستیار هوشمند گوگل اسیستنت، امکان ارسال پیام، نیاز نداشتن به دستگاه دیگری برای اجرای اپلیکیشن‌ها و طراحی ظاهری جدید اشاره کرد.

کمپانی‌های مختلفی نیز قصد دارند برای سیستم‌عامل جدید گوگل، محصولاتی بسازند که می‌توان به ا‌ل‌جی، زدتی‌ای، تگ هویر و Swarovski اشاره کرد. البته سونی در میان این کمپانی‌ها نیست و پس از عرضه اسمارت واچ 3 دیگر ساعت هوشمندی نساخته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات