ایسوس ذن فون 3 گو احتمالا در کنگره جهانی موبایل 2017 معرفی می‌شود

شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا ایسوس قصد دارد از گوشی‌ هوشمند اقتصادی ذن‌فون ۳ گو (Zenfone 3 Go) در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال رونمایی کند.
تبلیغات

ذن‌فون گو از محبوب‌ترین گوشی‌های سری ذن‌فون ۲ محسوب می‌شود و حالا ظاهرا ایسوس قصد دارد موفقیت این محصول را مجددا تکرار کند. بر اساس شایعات جدید، گوشی‌ هوشمند ایسوس ذن‌فون ۳ گو احتمالا پیش از گوشی‌ ذن‌فون ۴ و در رویداد MWC 2017 معرفی خواهد شد. 

این گزارش در وب‌سایت نوت‌بوک‌ایتالیا منتشر شده است و بر اساس اعلام این منبع، گوشی هوشمند مورد بحث با وجود قیمت بسیار رقابتی خود، امکانات و قابلیت‌های مناسبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به‌عنوان مثال این گوشی مجهز به صفحه‌نمایش ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰p خواهد بود و پردازنده‌ی آن اسنپدراگون ۴۱۰ است. این محصول همچنین از ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد. با در نظر گرفتن اینکه نسل اولیه‌ی ذن‌فون گو از چیپ ساخت کمپانی مدیاتک استفاده می‌کند، وجود پردازنده‌ی اسنپدراگون در مدل جدید این دستگاه یک نکته مثبت است.

انتظار می‌رود این گوشی‌ از دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی بهره ببرد که ترکیب استفاده از این دو دوربین برای یک گوشی اقتصادی خوب است.

باید اشاره کنیم که تاکنون چندین تصویر از طراحی گوشی هوشمند مورد بحث فاش شده است که بر اساس این عکس‌ها می‌توان گفت جنس بدنه‌ی این دستگاه همانند گوشی ایسوس ذن‌فون ۳ فلزی خواهد بود، ولی طراحی دستگاه در مجموع ساده‌تر شده است. محل قرارگیری دوربین اصلی به بالا سمت چپ بدنه‌ی پشتی گوشی تغییر یافته و علاوه بر این در وسط این بخش شاهد لوگوی ساده‌ی ایسوس هستیم.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست قیمت نهایی در نظر گرفته‌شده برای ایسوس ذن‌فون ۳ گو چقدر خواهد بود؛ اما بر اساس خبرهایی که تاکنون منتشر شده است، احتمالا قیمت این محصول حدود ۱۶۰ دلار خواهد بود. اگر این گوشی با قیمت یادشده به بازار عرضه شود، به یکی از رقبای سرسخت هواوی پی ۸ لایت تبدیل خواهد شد.

گوشی جدید ایسوس همچنین می‌تواند باعث شود این شرکت در بازار گوشی‌های رده‌پایین و اقتصادی همچنان بر بازار تأثیر بالایی داشته باشد؛ چراکه این کمپانی موقعیت کنونی خود را با تلاش چندین ساله به دست آورده است. اگر محصول مورد بحث همانند نسل قبلی خود یعنی ذن‌فون گو به موفقیت بالایی دست یابد، شرایط ایسوس در بازار محصولات اقتصادی بهبود خواهد یافت. در هر حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم پس از معرفی رسمی و عرضه‌ی ذن‌فون ۳ گو به بازار چه اتفاقاتی پیش خواهد آمد.

نظر شما در مورد گوشی هوشمند ایسوس ذن‌فون ۳ گو چیست؟ آیا این محصول می‌تواند موفقیت مدل قبلی خود را به دست آورد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات