رنگ بندی و قیمت گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس فاش شد

جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در میان سیل خبرهایی که در مورد گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ منتشر شده، حالا رنگ‌ بندی و قیمت این دو محصول نیز فاش شده است.
تبلیغات

در طی چند هفته‌ی اخیر، شایعات و گزارش‌های زیادی در مورد دو گوشی‌ هوشمند مورد انتظار سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس شنیده‌ایم. همچنین تاکنون تصاویر رندر مختلفی از این دو گوشی منتشر شده است که شکل و ظاهر این دو محصول را به ما نشان می‌دهد. سامسونگ اخیرا تأیید کرده است در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال، خبری از معرفی دو دستگاه مورد بحث نخواهد بود؛ اما این کمپانی در MWC 2017 تاریخ معرفی رسمی گلکسی اس ۸ را اعلام خواهد کرد. تا به این لحظه هنوز نمی‌دانیم دو محصول مورد اشاره دقیقا در چه زمانی معرفی خواهند شد؛ اما امروز خبر جدیدی منتشر شد که بر اساس، آن رنگ‌بندی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس و نیز قیمت این دو دستگاه اعلام شده است. لازم به ذکر است که این اطلاعات جدید از بانک اطلاعاتی یک خرده‌فروشی اکراینی به دست آمده است.

گلکسی اس ۸ با شناسه‌ی مدل SM-G950 و گلکسی اس ۸ پلاس با شناسه‌ی مدل SM-G955 در بانک اطلاعاتی این خرده‌فروشی ثبت شده‌اند و بر اساس این اطلاعات، هر دو محصول یادشده در رنگ‌های مشکی، طلایی و خاکستری در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. بر اساس داده‌های فاش شده از خرده‌فروشی Hryvnia اکراین، قیمت گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به ترتیب ۹۵۰ و ۱۰۵۰ دلار خواهد بود. اگر این داده‌ها واقعی باشند، به نظر می‌رسد شایعاتی که قبلا در مورد قیمت پرچم‌داران بعدی سامسونگ منتشر شده بود، صحت دازند و قیمت گوشی‌های جدید این کمپانی حدودا ۱۰۰ دلار نسبت به گلکسی اس ۷ افزایش خواهد یافت. البته باید اشاره کنیم که احتمالا قیمت این دو دستگاه در مناطق مختلف کمی با یکدیگر متفاوت باشد؛ اما در هر صورت آن‌طور که از شواهد برمی‌آید، سامسونگ تصمیم دارد قیمت بیشتری برای گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس در نظر بگیرد.

بنا به گزارش‌ها، سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ را در روز ۲۹ مارس و در طی یک رویداد اختصاصی در شهر نیویورک به‌طور رسمی معرفی خواهد کرد. البته این تاریخ هم هنوز به‌طور رسمی توسط سامسونگ تأیید نشده است؛ ولی در مطمئنا در هفته‌ی آخر ماه جاری میلادی، زمان دقیق معرفی این محصول اعلام خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات