مشخصات کامل گوشی های موتو جی 5 و موتو جی 5 پلاس موتورولا فاش شد

جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
در حالی‌که زمان زیادی تا شروع کنگره‌ی جهانی موبایل امسال باقی نمانده است، مشخصات فنی دو گوشی‌ هوشمند موتو جی ۵ و موتو جی ۵ پلاس موتورولا فاش شد.
تبلیغات

یکی از خرده‌فروشان آنلاین پیش از معرفی رسمی دو گوشی هوشمند مورد انتظار موتورولا یعنی موتو جی ۵ و موتو جی ۵ پلاس، پیش‌دستی کرده و تصاویر و مشخصات کامل این دو محصول را فاش کرده است. موتورولا برنامه‌ریزی کرده بود تا هر دو دستگاه مورد اشاره را در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ بارسلونا رسما معرفی کند. همان‌طور که می‌دانید، اکنون کمتر از دو هفته تا شروع این رویداد زمان باقی مانده است.

البته باید اشاره کنیم که پیش از این هم شاهد انتشار تصاویری از دو گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۵ و موتو جی پلاس بوده‌ایم؛ اما حالا اطلاعات کامل در مورد مشخصات و امکانات این دو محصول نیز توسط وب‌سایت K-Tronix فاش شده است. همچنین به نظر می‌رسد تصاویری که این وب‌سایت از دو دستگاه یادشده منتشر کرده است، کاملا رسمی باشند.

moto g5

هر دو گوشی‌ هوشمند مورد بحث از سیستم‌عامل اندروید ۷.۰ نوقا بهره می‌برند. با توجه به اطلاعات جدید، گوشی موتو جی ۵ به یک نمایشگر ۵ اینچی فول اچ‌دی مجهز شده و پردازنده‌ی در نظر گرفته‌شده برای این محصول اسنپدراگون ۴۳۰ است. همچنین باید اشاره کنیم که فرکانس کاری هسته‌های این چیپ‌ست روی ۱.۴ گیگاهرتز تنظیم شده است. موتو جی ۵ از ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. علاوه بر این می‌توان حافظه‌ی داخلی گوشی‌ یادشده را با استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر افزایش داد. از دیگر مشخصات گوشی هوشمند موتو جی ۵ می‌توان به دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

moto g5 plus

اما گوشی هوشمند موتو جی ۵ پلاس از یک صفحه‌نمایش به ابعاد ۵.۲ اینچ بهره می‌برد. رزولوشن نمایشگر این مدل نیز فول اچ‌دی و پردازنده‌ی در نظر گرفته‌شده برای آن اسنپدراگون ۶۲۵ است. فرکانس کاری هسته‌های این چیپ‌ست روی ۲.۰ گیگاهرتز تنظیم شده است. حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی موتو جی ۵ پلاس نیز به ترتیب ۲ و ۶۴ گیگابایت خواهند بود. این دستگاه از یک دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار دوگانه‌ی پیکسلی بهره می‌برد که این ویژگی سرعت فوکوس روی سوژه را نسبت به فوکوس دوربین‌های معمولی گوشی‌های هوشمند افزایش خواهد داد. دوربین جلویی موتو جی ۵ پلاس هم ۵ مگاپیکسلی و ظرفیت باتری این محصول ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. از دیگر مشخصات گوشی یادشده می‌توان به NFC اشاره کرد. لازم به ذکر است که هر دو گوشی مورد اشاره مجهز به سنسور اثر انگشت هستند.

K-Tronix در مورد قیمت دو گوشی هوشمند موتو جی ۵ و موتو جی ۵ پلاس هیچ جزئیاتی اعلام نکرده است و علاوه بر این هنوز نمی‌دانیم این دو محصول از چه تاریخی به بازار عرضه خواهند شد. در هر صورت به نظر می‌رسد این وب‌سایت آماده‌ی فروش دو دستگاه یادشده است. البته در روز ۲۶ فوریه (۸ اسفند) و با معرفی رسمی موتو جی ۵ و موتو جی ۵ پلاس، مطمئنا اطلاعات کامل‌ در مورد قیمت و زمان عرضه‌ی این دو محصول اعلام خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات