تیزر تبلیغاتی جدید ال جی جی 6 بر مقاومت این گوشی تمرکز دارد

سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ال‌جی به‌تازگی تیزر جدیدی از گوشی‌ هوشمند مورد انتظار جی ۶ منتشر کرده است که در این تصویر بر مقاومت این دستگاه تأکید می‌شود.
تبلیغات

ال‌جی یک تیزر تبلیغاتی دیگر برای گوشی هوشمند جی ۶ منتشر کرده است. همان‌طور که می‌دانید، این گوشی‌ در واقع پرچم‌دار اندرویدی بعدی ال‌جی محسوب می‌شود که در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد. تیزر یادشده که تصویر آن را در بالا مشاهده می‌کنید، به مقاومت مثال‌زدنی این گوشی هوشمند یا ضدآب بودن این محصول اشاره می‌کند. البته در شایعاتی که تاکنون در مورد گوشی جی ۶ منتشر شده نیز به وجود این ویژگی اشاره شده بود. با توجه به تیزر جدید گوشی هوشمند ال‌جی جی ۶، درمی‌یابیم که این دستگاه در تاریخ ۲۶ فوریه معرفی خواهد شد و ال‌جی در توصیف این محصول از جمله‌ی «گوشی هوشمند نسل بعد» استفاده کرده است. علاوه بر این، در تیزر مورد بحث به این نکته اشاره‌ می‌شود که گوشی ال‌جی جی ۶ مقاومت بسیار بالایی خواهد داشت؛ البته به دلیل مقاومت بالای دو گوشی هوشمند ال‌جی وی ۲۰ و ال‌جی وی ۱۰، چندان جای تعجب نیست که پرچم‌دار بعدی ال‌جی در برابر وارد آمدن ضربات مقاوم باشد. باید به این نکته اشاره کنیم در اینجا منظور ال‌جی مقاومت در برابر تانک نیست؛ اما گوشی جی ۶ بر اساس بیشتر استاندارها، یک دستگاه مقاوم محسوب می‌شود.

گوشی هوشمند ال‌جی جی ۶ از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ بهره خواهد کرد و حافظه‌ی رم در نظر گرفته‌شده برای این دستگاه ۴ گیگابایت است. این محصول همچنین مجهز به یک صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسل خواهد بود. اگرچه ال‌جی تصمیم دارد با معرفی گوشی جی ۶، به رقابت با پرچم‌دار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ بپردازد؛ اما باید گفت به‌احتمال زیاد این محصول با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ همراه نخواهد بود، چرا که سامسونگ تمام موجودی این چیپ‌ست را از کمپانی کوالکام خریداری کرده است. البته انتظار می‌رود ال‌جی در سال جاری یک گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸۳۵ معرفی کند؛ اما آن‌طور که از شواهد پیدا است، گوشی هوشمند ال‌جی جی ۶ با همان پردازنده‌ای روانه‌ی بازار خواهد شد که در گوشی‌هایی چون گوگل پیکسل، پیکسل ایکس‌ال و اچ‌تی‌سی یو اولترا به کار گرفته شده است. سیستم‌عامل پرچم‌دار بعدی ال‌جی اندروید نوقا خواهد بود.

شرکت ال‌جی اخیرا انتشار تصاویر تبلیغاتی گوشی هوشمند جی ۶ را آغاز کرده است و به همین دلیل انتظار داریم در طی چند روز آینده، تیزرهای بیشتری از این محصول در دسترس قرار گیرد. علاوه بر این، گفته می‌شود گوشی هوشمند ال‌جی جی ۶ مدت کوتاهی پس از معرفی رسمی به بازار عرضه خواهد شد. در هر صورت باید کمی بیشتر منتظر بمانیم تا شرکت مورد بحث به‌صورت رسمی از نسل بعدی پرچم‌دار خود رونمایی کند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات