سایپا از خودروی سیتروئن C4 رونمایی کرد

سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
شرکت سایپا از خودروی سدان سیتروئن C4 در نمایشگاه خودروی تهران رونمایی کرد.
تبلیغات

با آغاز به کار نمایشگاه خودروی تهران، شرکت‌های خودروسازی از گوشه‌وکنار دنیا نیز به‌همراه خودروسازهای داخلی، رونمایی از جدیدترین محصولات خود برای بازار ایران را آغاز کردند. یکی از این خودروها که در چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران نیز از آن صحبت شد، خودروی سدان سیتروئن C4 است.

شرکت سیتروئن با همکاری سایپا از خودروی سیتروئن سی 4 در نمایشگاه خودروی تهران رونمایی کرد. این خودرو که در کلاس خودروهای سدان قرار می‌گیرد، از طراحی بسیار زیبا و جذابی بهره می‌برد و به پیشرانه‌ی قدرتمندی مجهز شده است؛ پیشرانه‌ی توربویی به حجم ۱۶۰۰ سی‌سی که قادر به تولید ۱۶۵ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن‌متر گشتاور است.

سیتروئن c4

این خودرو به تجهیزات ایمنی و رفاهی متنوعی نیز مجهز شده است. از بین تجهیزات ایمنی سی ۴ می‌توان به مواردی همچون ترمز ضد قفل ABS، کنترل کشش، ترمز اضطراری EBA، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESP و کروز کنترل اشاره کرد، ضمن آنکه چهار کیسه‌ی هوا برای سرنشین‌های جلو و بخش جانبی خودرو در نظر گرفته شده است.

این خودرو نیمه‌ی اول سال ۹۶ و به‌صورت وارداتی روانه‌ی بازار کشور خواهد شد و فعلا در داخل ایران تولید نخواهد شد. قیمت سیتروئن C4 حدود ۱۴۰ میلیون تومان اعلام شده است.

گالری عکس سیتروئن C4:

سیتروئن C4
سیتروئن C4
سیتروئن C4
سیتروئن C4
سیتروئن C4
سیتروئن C4
سیتروئن C4
سیتروئن C4
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات