هواوی گوشی پی 10 را ۸ اسفند در MWC 2017 رونمایی می‌کند

سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با وجود گذشت چهار ماه از زمان رونمایی میت ۹ هواوی، این کمپانی چینی با انتشار تیزری ویدیویی رونمایی از پی ۱۰، نسل بعدی پرچم‌دار خود در کنگره‌ی موبایل بارسلونا را تأیید کرده است.
تبلیغات

با وجود اینکه کمتر از چهار ماه از زمان رونمایی میت ۹، جدیدترین پرچم‌دار هواوی می‌گذرد، این کمپانی دعوت‌نامه‌ی رسمی برای برگزاری مراسم خود در کنگره‌ی موبایل بارسلونا را برای روز ۲۶ نوامبر ارسال کرده که قرار است طی آن از نسل بعدی پرچم‌دار سری پی رونمایی شود. هرچند پیش از این گمانه‌هایی در رابطه با رونمایی از هواوی پی ۱۰ مطرح شده بود، اما هواوی با انتشار تیزری ویدیویی، تأکید کرده است که در کنگره‌ی موبایل بارسلونا از گوشی هوشمند پی ۱۰ رونمایی خواهد کرد.

البته باید به این نکته اشاره کرد که در ویدیوی مورد نظر نمی‌توان جزئیاتی از گوشی هوشمند پی ۱۰ یافت، چراکه حتی تصویری از این گوشی هوشمند نمایش داده نمی‌شود. با توجه به استفاده از هشتگ OO# انتظار می‌رود پی ۱۰ هواوی همچون چند نسل پیشین گوشی هوشمند هواوی از وجود دوربین دوگانه بهره ببرد.

شماری از شایعات مطرح‌شده در رابطه با پی ۱۰ نشان از این دارند که این گوشی هوشمند به یک نمایشگر ۵.۵ اینچی مجهز خواهد شد. همچنین باید به بهره‌گیری از اندروید ۷.۰ نوقا در کنار رابط کاربری EMUI 5 اشاره کرد. از دیگر مشخصات فنی احتمالی پی ۱۰ هواوی باید به استفاده از پردازنده‌ی کرین ۹۶۰، درگاه USB نوع C و همچنین تکنولوژی شارژ سریع به‌کاررفته در میت ۹ که با عنوان SuperCharge شناخته می‌شود، اشاره کرد. در مورد رزولوشن نمایشگر باید منتظر بود و دید که آیا هواوی همچنان از رزولوشن فول اچ‌دی برای گوشی‌ هوشمند خود استفاده می‌کند یا استفاده از یک نمایشگر خمیده‌ی 2K را در دستور کار قرار داده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات