تیزر جدید ال جی جی 6 با تاکید بر تجربه کاربری

چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ال‌جی در جدیدترین تیزر مربوط به رونمایی از جی 6، تأکید ویژه‌ای بر بهبود اعتماد مشتریان به عملکرد محصولات خود داشته است.
تبلیغات

در تیزر جدید ال‌جی پیامی با مضمون «قابلیت اعتماد، کنترل، کنترل، کنترل» منتشر شده است و در ادامه پیامی برای رونمایی از نسل جدید گوشی‌های هوشمند که برای اولین بار توسط ال‌جی پیش روی کاربران قرار خواهد گرفت، به چشم می‌خورد. ال‌جی ارائه جزئیات بیشتر در خصوص این پیام و البته LG G6 را به آنچه در کنگره جهانی موبایل 2017 (MWC 2017) رقم خواهد خورد، موکول کرده است. این رویداد اواخر ماه جاری میلادی برگزار خواهد شد و در تاریخ ۲۶ فوریه شاهد رونمایی از پرچم‌دار جدید ال‌جی خواهیم بود.

اگرچه تمرکز شرکت‌های مختلف بر بهبود استانداردهای مرتبط با قابلیت اعتماد در محصولات تولیدی است، اما همواره این‌گونه نیست که در محصول نهایی که به بازار عرضه می‌شود، شاهد نتایج مطلوب و مورد انتظار برندها باشیم.

ال‌جی پیش از این هم در ویدئویی از کاربران خواسته بود معیارهای خود در خصوص گوشی هوشمند ایده‌آل را اعلام کنند. در نهایت، در فریم آخر این ویدئو طرحی از گوشی هوشمند فرضی با در نظر گرفتن خواسته‌های کاربران منتشر شد. در میان قابلیت‌های مورد توجه کاربران مواردی مانند مقاومت در برابر نفوذ آب، بهره‌مندی از صفحه‌نمایش بزرگ و بدنه کوچک‌تر به چشم می‌خورد. البته در این لیست، قابلیت اعتماد هم به‌عنوان یکی از معیارهای موردنظر کاربران جای گرفته است. در این بخش به‌طور ویژه تمرکز بر طرح شکایت کاربرانی است که از صفحه‌نمایش ترک‌خورده یا شکسته‌ی گوشی هوشمند خود گلایه می‌کنند. اگرچه به‌طور مستقیم سخنی از محصولات ال‌جی یا برندهای دیگر به میان آورده نشده است؛ اما در گذشته شاهد بوده‌ایم که برخی از پرچم‌داران این برند کره‌ای مشکلات قابل توجه نرم‌افزاری منجر به خاموش و روشن شدن پی در پی یا ایجاد وقفه در عملکرد را پیش روی کاربران قرار داده بودند.

بهبود استانداردهای مربوط به قابلیت اعتماد به محصولات می‌تواند این مشکلات را برطرف کند و به کاربران اطمینان بدهد تا در هر زمانی، به نحو مطلوب از گوشی خود استفاده کنند.

علاوه بر بهره‌مندی از استانداردهای سطح بالای قابلیت اعتماد، انتظار می‌رود ال‌جی جی 6 از قابلیت‌های سخت‌افزاری سطح بالا مانند مبدل دیجیتال به آنالوگ (DAC) چهارگانه ۳۲ بیتی و تراشه اسنپدراگون 821 بهره‌مند شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات