تقاضا برای گوشی گلکسی اس 8 بسیار بیشتر از گلکسی اس 7 خواهد بود

چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا سامسونگ با معرفی گلکسی اس ۸، با تقاضای بسیار بیشتری نسبت به زمان عرضه‌ی گلکسی اس ۷ مواجه خواهد بود.
تبلیغات

به دلیل افزایش تقاضای احتمالی برای دو گوشی‌ هوشمند مورد انتظار گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، گزارش شده که سامسونگ تولید این گوشی‌ هوشمند را تا ۴۰ درصد نسبت به گلکسی اس ۷ افزایش داده است. نسل قبلی گوشی‌ هوشمند گلکسی اس ۸ در هنگام شروع عرضه، به تعداد ۱۲ میلیون دستگاه تولید شده بود و این در حالی است که شرکت سامسونگ میزان تولید اولیه‌ی گوشی گلکسی اس ۸ را به حدود ۱۷ میلیون دستگاه رسانده تا در اولین عرضه‌ی این محصول، بتواند پاسخ میزان تقاضای بازار را بدهد.

 با توجه به اینکه بسیاری از افراد با مشکلات به وجود آمده برای گلکسی نوت ۷، از داشتن یک گوشی هوشمند پرچم‌دار تمام‌عیار محروم شده‌ بودند، حالا به نظر می‌رسد سامسونگ به‌خوبی از پتانسیل‌های گوشی هوشمند پرچم‌دار بعدی خود یعنی گلکسی اس ۸ آگاهی دارد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها، شرکت سامسونگ حدودا ۶۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ به فروش خواهد رساند. این در حالی است که میزان فروش گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ معادل ۴۸ میلیون دستگاه و گلکسی اس ۶ معادل ۴۵ میلیون دستگاه بوده است. منبع این خبر در مورد تفاوت تعداد عرضه‌ی اولیه‌ی مدل معمولی گلکسی اس ۸ و مدل پلاس این گوشی هوشمند، اعلام کرده که بخش تولید صفحه‌نمایش‌های OLED سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه‌ی ۱۰ میلیون پنل برای گلکسی اس ۸ و ۶ میلیون پنل برای گلکسی اس ۸ پلاس است.

البته شاید سامسونگ نمایشگرهای بیشتری برای عرضه‌ی اولیه‌ی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس تولید کند. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، این غول کره‌ای علاوه بر تولید نمایشگر برای گوشی‌های خود، باید در اواخر سال جاری صفحه‌نمایش‌های OLED مورد نیاز برای آیفون ۸ را نیز تولید کند. با توجه به قرارداد اپل و سامسونگ، این شرکت کره‌ای باید میلیون‌ها واحد نمایشگر مورد نیاز رقیب کوپرتینویی خود را تولید کند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات