تحریم‌ها مشکلات زیادی برای صنعت خودروی ایران داشت

یک‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
مطالعه 1 دقیقه
دبیر همایش بین‌المللی خودرو اعلام کرد تحریم‌ها مشکلات زیادی برای صنعت خودرو داشت اما توانستیم از آن به‌عنوان فرصتی برای توسعه استفاده کنیم.
تبلیغات

دبیر چهارمین همایش بین‌المللی خودرو اعلام کرد صنعت خودروی ایران در زمان تحریم‌ها با مشکلات زیادی روبرو بوده است اما ما توانستیم از آن به‌عنوان فرصتی برای رشد و توسعه‌ی صنعت خودروی ایران استفاده کنیم.

ساسان قربانی دبیر چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو در مراسم افتتاحیه این همایش گفت: «در سه همایش گذشته گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد صنعت خودرو کشور مطرح شد که شاهد تأثیر آن در صنعت خودرو بودیم. در زمان تحریم به این صنعت مشکلات زیادی تحمیل شد و حتی برخی پیش‌بینی می‌کردند که صنعت خودروی کشور نابود شود. اما خوشبختانه ما تحریم را به‌عنوان یک فرصت دانستیم و توانستیم قدم‌هایی در توسعه این صنعت برداریم.»

قربانیان در مورد سخنان روحانی در همایش سال گذشته اعلام کرد: «رئیس جمهور آن روز تأکید داشتند که ایران در صنعت خودرو با شرکت‌هایی همکاری می‌کند که بیشترین تولید قطعه در ایران داشته باشند.»

دبیر چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو  ادامه داد:‌ «شرایط پس از برجام به گونه‌ای است که فضای رقابتی تولید خودرو در کشور کاملا محسوس و قابل لمس است. این همایش با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی همسویی دارد و هدف، توسعه هوشمندانه صنعت خودرو ایران و تحقق نیازهای مشتریان خواهد بود.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات