تیزر فصل جدید تاپ‌ گیر منتشر شد؛ رویکرد جدید همراه با تنوع و جذابیت زیاد

یک‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تیزر فصل جدید برنامه‌ی محبوب تاپ گیر، نشان از افزایش جذابیت آن دارد.
تبلیغات

نسخه‌ی احیاء شده‌ی برنامه‌ی تاپ گیر، بدون مجری‌های سابق خود، که انتقادات مختلفی نیز به همراه داشته و برای بازگشت به دوران اوج زمان سختی گذرانده است. اما شاید این همان بهبودی باشد که منتظرش بوده‌ایم؛ رفتن کریس ایوانز و دیدن نقش پررنگ‌تر کریس هریس و روری رید در تریلرها.

ایوانز، مجری اصلی فصل پیشین تاپ‌گیر بود که انتقادات زیادی در پی داشت و طبق گزارشات منتشرشده با سایر مجریان همکاری خوبی نداشت. تنها پس از شش قسمت از آغاز پخش فصل جدید تاپ‌گیر بدون مجریان محبوب آن، ایوانز از این برنامه کنار گذاشته شد. پس از ایوانز، مت لبلانک همان‌طور که در تریلر فصل ۲۴ مشاهده می‌شود، به‌عنوان مجری اصلی این برنامه در نظر گرفته شد.

در دوره‌ی کوتاه حضور ایوانز که برنامه شامل شش میزبان بود، مخاطبان واقعاً نمی‌دانستند که از هر قسمت باید چه چیزی انتظار داشته باشند؛ رید و هریس که بررسی‌ها و مهارت‌ کار آن‌ها با خودرو زمانی بیش از آنچه در اختیار داشتند طلب می‌کرد، تا قسمت سوم فصل ۲۳ تاپ‌گیر نقشی نداشتند؛ با این حال برنامه‌ی اختصاصی و آنلاین آن‌ها به‌ نام اکسترا گیر، به‌طور هم‌زمان در حال پخش بود. 

اما همان‌گونه که در جدید‌ترین تریلر تاپ‌گیر دیده می‌شود، به نظر می‌رسد رویکرد جدیدی در این برنامه پیاده شده است. لبلانک، رید و هریس اکنون مجریان جدید و تمام‌وقت تاپ‌گیر هستند. بی‌بی‌سی قصد دارد با استفاده از مجریان جدید خود که از طیف گسترده‌ای انتخاب شده‌اند (نسبت به کلارکسون، هموند و می که هر سه بریتانیایی و سفیدپوست بودند) طیف بیشتری از مخاطبان را به فصل جدید برنامه‌ی خود جلب کند. بی‌بی‌سی هنوز به‌طور رسمی زمان پخش فصل جدید تاپ‌گیر را اعلام نکرده است. 

در ادامه شما را به تماشای تیزر فصل جدید برنامه‌ی خودرویی تاپ‌گیر دعوت می‌کنیم.

دانلود 360P | دانلود 720P

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات