نتیجه نظرسنجی: گلکسی اس 8 مورد انتظارتر از ال جی جی 6 از دید کاربران زومیت

شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی اس 8 و ال‌جی جی 6 به‌زودی معرفی می‌شوند؛ اما طبق نظرسنجی که در روزهای گذشته انجام شد، کاربران زومیت پرچم‌دار سامسونگ را مورد انتظارتر از پرچم‌دار ال جی دانستند.
تبلیغات

گلکسی اس 8 و ال جی جی 6 دو گوشی از مورد انتظارترین گوشی‌های هوشمند نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۷ هستند که به‌زودی معرفی می‌شوند. ال‌جی جی ۶ در نمایشگاه MWC 2017 معرفی و مراسم این شرکت روز ۸ اسفندماه در حاشیه‌ی این نمایشگاه برگزار خواهد شد. تا به امروز از اطلاعاتی که در مورد این گوشی فاش شده است، می‌توان به ابعاد ۱۸ به ۹ صفحه نمایش ۵.۷ اینچی، ضد آب بودن و استفاده نکردن از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ محدود دانست. برای کسب اطلاعات بیشتر از این گوشی به صفحه ال جی جی 6 در زومیت مراجعه کنید.

از طرفی گلکسی اس ۸ برخلاف سنت چندساله‌ی سامسونگ، امسال در نمایشگاه MWC حضور ندارد و قرار است در تاریخ ۹ فروردین‌ماه در نیویورک معرفی شود. هر چند در مورد این گوشی اطلاعات متناقض زیادی منتشر شده است؛ اما شاید دقیق‌ترین اطلاعات از آن، روز پنج‌شنبه فاش شد که می‌توانید در مطلب «تصویر واقعی از گلکسی اس 8 به همراه مشخصات کامل و قیمت آن فاش شد» این اطلاعات را به‌صورت کامل مشاهده کنید.

هر دو گوشی پرچم‌دار کره‌ای طرفداران خاص خود را دارند و البته به نظر می‌رسد امسال رقابتی تنگاتنگ نیز خواهند داشت. در نظرسنجی که طی روزهای گذشته انجام شد، از شما خواستیم نظر اولیه خود در مورد دو گوشی و اینکه انتظار کدام‌یک را بیشتر می‌کشید، اعلام کنید. با توجه به آرای کسب‌شده، بیش از ۶۵ درصد کاربران زومیت گلکسی اس ۸ را انتخاب کردند و در حدود ۳۵ درصد نیز ال‌جی جی ۶ را گوش برتری دانستند. در ادامه می‌توانید نتایج دقیق را مشاهده کنید.

نتیجه نظرسنجی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات