ال جی در تیزر جدیدش جی 6 را یک گوشی هوشمند با فاکتورهای طبیعی خوانده است

جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی تیزری تصویری برای گوشی هوشمند جی 6 منتشر کرده است که در آن عبارت «Less Artificial. More Intelligence» نشان از قابلیت‌های هوشمند این گوشی دارد.
تبلیغات

دستیار صوتی هوشمند گوگل با نام گوگل اسیستنت روی گوشی‌های هوشمند پیکسل در اختیار کاربران است. هواوی نیز از دستیار صوتی هوشمند الکسا روی گوشی هوشمند میت 9 استفاده می‌کند. همچنین باید به رابط کاربری سنس U Ultra اچ‌تی‌سی در کنار دستیار صوتی هوشمند بیکسبی روی گلکسی اس ۸ اشاره کرد. حال به نظر می‌رسد ال‌جی نیز در تدارک دستیار صوتی هوشمند دیگری برای جی ۶ است.

گوگل ناو هم‌اکنون روی تمام گوشی‌های هوشمند اندروید به‌عنوان دستیار صوتی هوشمند در اختیار کاربران قرار دارد. گوگل دستیار Google Now را در کنار سیری اپل و کورتانای مایکروسافت راهی بازار کرده است تا بتواند با رقبای خود همپا باشد. گوگل به این دستیار صوتی هوشمند بسنده نکرده و چندی پیش با رونمایی از گوشی‌های هوشمند پیکسل، پنجره‌ی جدیدی به روی دستیارهای صوتی هوشمند باز کرده است. گوگل اسیستنت با بهره‌گیری از هوش مصنوعی پیشرفته و همچنین یادگیری ماشین، قابلیت‌های نوینی در اختیار کاربران گوشی‌های هوشمند اندروید قرار داده است.

همان‌طور که اشاره کردیم، میت ۹ هواوی در آینده‌ی نزدیک به دستیار صوتی هوشمند الکسا مجهز خواهد شد. این گوشی هوشمند ۵۹۹ دلاری با دریافت یک بروزرسانی، دستیار صوتی هوشمند آمازون را نیز با خود همراه خواهد کرد. همچنین باید به Sense Companion اشاره کرد که اچ‌تی‌سی روی گوشی‌های هوشمند U Ultra و Play در اختیار کاربران قرار خواهد داد. هنوز مشخص نیست Sense Companion چه قابلیت‌هایی در اختیار خواهد داشت. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، Sense Companion مبتنی بر Google Now توسعه یافته و قادر است سبک استفاده از گجت اندروید توسط کاربر را به مرور زمان تشخیص دهد.

سامسونگ نیز استفاده از دستیار صوتی هوشمند را در گلکسی اس 8 تأیید کرده است. این دستیار صوتی هوشمند با نام احتمالی بیکسبی روی گلکسی اس ۸ برای کاربران عرضه خواهد شد که می‌توان آن را نسخه‌ای متحول شده از S Voice خواند. S Voice فاقد هوشمندی لازم برای رقابت با دیگر دستیارهای صوتی هوشمند بود.

حال ال‌جی تیزری تصویری منتشر کرده است که بر اساس آن به نظر می‌رسد در جی ۶ باید شاهد استفاده از گوگل اسیستنت یا الکسای آمازون باشیم. اخیرا شایعات بسیاری در رابطه با استفاده از الکسای آمازون یا گوگل اسیستنت منتشر شده بود. گمانه‌ها نشان از این دارند که با وجود تأکید بر هوشمندی بیشتر، به نظر می‌رسد هر دو دستیار صوتی هوشمند الکسا و گوگل اسیستنت در کنار هم قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: کلیه اخبار در مورد گوشی جدید ال جی در صفحه ال جی جی 6مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات