برنامه Floatifications: نمایش شناور اعلان ها در اندروید - زوم اپ

جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Floatifications اپلیکیشنی کاربردی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید اعلان‌ ها را به‌صورت شناور دریافت کنید تا هرگز حتی یک اطلاع‌رسانی را نیز از دست ندهید.
تبلیغات

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که پیامی از دوست خود دریافت کرده باشید، اما به دلایل مختلفی مانند حضور در یک بازی یا برنامه‌ی FullScreen آن را ندیده باشید. حتی ممکن است این اعلان همراه با اعلان‌های غیر کاربردی دیگر، باعث شلوغی نوار اعلان‌های شما شده باشد و شما نیز به‌اشتباه آن را پاک کرده باشید. این مشکل با وجود آنکه ممکن است چندان حاد و مهم به نظر نرسد، اما گاهی می‌تواند باعث سوءتفاهم‌ و دلخوری شود؛ از همین رو وجود راهی که چنین مشکلی را برای همیشه از بین ببرد، ضروری به نظر می‌رسید که خوشبختانه، توسعه‌دهندگان اپلیکیشن Floatifications با انتشار این برنامه، کار را تا حدود زیادی برای شما راحت کرده‌اند.

Floatifications برای هر اعلانی که به گوشی شما می‌رسد، از جمله پیامک‌ها، تماس‌های ازدست‌رفته، پیام‌های دریافتی از تلگرام و ... یک آیکون دایره‌ای شکل به‌صورت شناور به شما نمایش می‌دهد. ویژگی اصلی این آیکون شناور، قرارگیری آن روی تمام پنجره‌ها است؛ به این معنا که اهمیتی ندارد شما مشغول انجام یک بازی یا تماشای یک فیلم باشید. چرا که این آیکون شناور، به‌عنوان بالاترین لایه، به شما نمایش داده خواهد شد و تا زمانی که اقدام به خواندن و بستن آن نکنید، روی صفحه باقی می‌ماند. این امر علاوه بر آنکه مانع از نادیده گرفتن اعلان‌های دریافتی می‌شود، می‌تواند کار شما را نیز در خواندن پیام‌ها سریع‌تر و راحت‌تر کند تا بدون خروج از بازی یا اپلیکیشن در حال اجرا، قادر به خواندن پیام دریافتی، باشید. برای دانلود می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید.

توجه: این نسخه رایگان برنامه است و تنها ۱۴ روز قابل استفاده خواهد بود. برای استفاده بیشتر باید نسخه‌ی Pro آن را خریداری یا دانلود کنید.

ویژگی‌ها

  • طراحی مختصر و مفید آیکون‌های شناور
  • امکان نمایش نوتیفیکیشن‌های جدید به‌صورت شناور

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات