اسنپدراگون 835 در شیائومی می 6 با فرکانس پایین‌تری کار می‌کند

چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد شیائومی برای اینکه عرضه پرچم‌دار جدیدش با تأخیر مواجه نشود، قصد دارد از تراشه اسنپدراگون 835 با فرکانس پایین‌تری در شیائومی می 6 استفاده کند.
تبلیغات

با در نظر گرفتن اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده است، دیگر می‌توانیم مطمئن باشیم که شیائومی می 6 قرار است با تراشه اسنپدراگون 835 روانه بازار شود. انتظار می‌رود این دستگاه، اولین گوشی هوشمند چینی باشد که از آخرین تراشه کوالکام استفاده خواهد کرد.

بعضی از گزارش‌ها نیز حاکی از این موضوع هستند که شیائومی از جدیدترین پرچم‌دار خود در ماه آینده رونمایی خواهد کرد؛ اما با این حال بعید به نظر می‌رسد که به این زودی‌ شاهد عرضه شیائومی می 6 در بازار جهانی باشیم؛ زیرا سامسونگ تمام تراشه‌های اسنپدراگون 835 موجود را برای گلکسی اس 8 ذخیره کرده است.

در هر صورت، طبق گزارش‌های جدید انتظار می‌رود تراشه اسنپدراگون 835 که در شیائومی می 6 استفاده خواهد شد، با فرکانس پایین‌تری کار کند. علت این امر به تأخیر نیفتادن عرضه می 6 است. تراشه‌ اسنپدراگون 835 که در گلکسی اس 8 استفاده می‌شود، از حداکثر توان خود استفاده خواهد کرد؛ اما شیائومی در نظر دارد برای اینکه عرضه محصولش با تأخیر مواجه نشود، از تراشه‌های اسنپدراگون 835 با فرکانس پایین‌تر استفاده کند.

در کنار شیائومی می 6 و گلکسی اس 8، شایع شده است که گوشی هوشمند ال‌جی جی 6 نیز  از تراشه اسنپدراگون 835 استفاده خواهد کرد. اما به دلیل اینکه سامسونگ تراشه‌های موجود را برای گلکسی اس 8 ذخیره کرده است، ممکن است ال‌جی جی 6 با تراشه اسنپدراگون 821 به بازار عرضه شود.

استفاده از تراشه پرچم‌دار با فرکانس پایین‌تر توسط شیائومی تازگی ندارد. این کمپانی، گوشی هوشمند شیائومی می 5 را نیز با تراشه اسنپدراگون 820 عرضه کرد که با فرکانس پایین‌تری کار می‌کرد. البته این موضوع باعث عدم موفقیت می 5 نشد و شاهد فروش خوب این محصول بودیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات