سامسونگ رونمایی از سرویس Bixby و Pay Mini به همراه گلکسی اس 8 را تأیید کرد

سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ پیش از رونمایی از گلکسی اس 8 تأیید کرد که در پی رونمایی از دستیار صوتی هوشمند Bixby و سرویس Samsung Pay Mini است.
تبلیغات

سامسونگ در وب‌سایت خود تأیید کرد که نه‌تنها از سرویس پرداخت آنلاین خود با نام سامسونگ پی مینی رونمایی خواهد کرد، بلکه دستیار صوتی هوشمند جدیدی را که اخیرا شایعات بسیاری در رابطه با آن منتشر شده است نیز به همراه گلکسی اس ۸ عرضه خواهد کرد. این دستیار صوتی هوشمند Bixby نام دارد و می‌توان از دستورات صوتی آن برای به‌کارگیری سرویس پی مینی استفاده کرد.

در ماه‌های اخیر اخبار متعددی در رابطه با توسعه‌ی نسخه‌ی تحت وب سامسونگ پی از سوی این کمپانی کره‌ای منتشر شده بود، اما تأیید استفاده از بیکسبی به‌عنوان دستیار صوتی هوشمند جدید در گلکسی اس ۸ با قابلیت استفاده از دستورات صوتی برای انجام تراکنش‌های مالی را باید خبری تازه خواند که پس از تأیید سامسونگ جلوه‌ای جدید به خود گرفته است. سرویس سامسونگ پی مینی، با دریافت اطلاعات کارت اعتباری کاربران، در صورت مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی و ورود به درگاه بانکی، اطلاعات کارت را به‌صورت خودکار پس از دریافت تأیید از سوی کاربر وارد و رسید‌های دریافتی را ذخیره خواهد کرد.

سامسونگ در نظر دارد امکان به‌کارگیری بیکسبی را با سرویس پرداخت در قالب نسخه‌ی بتای این سرویس در اختیار کاربران قرار دهد. کره‌ای‌ها زمان دقیقی برای عرضه نسخه‌ی بتای سرویس پی ارائه نکرده‌اند، اما انتظار می‌رود در کنار رونمایی از گلکسی اس ۸ شاهد معرفی این سرویس‌ها نیز باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات