سامسونگ برای عرضه بیش از ۶۰ میلیون دستگاه گلکسی اس 8 برنامه ریزی کرده است

دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
منابع نزدیک به چرخه تأمین اعلام کرده‌اند که سامسونگ برای عرضه بیش از ۶۰ میلیون گلکسی اس 8 برنامه ریزی کرده است.
تبلیغات

منابع موجود به چرخه تأمین محصولات سامسونگ اعلام کرده‌اند که این کمپانی کره‌ای برای عرضه بیش از ۶۰ میلیون دستگاه گلکسی اس 8 برنامه‌ ریزی کرده است. بنا بر اطلاعات ارائه‌شده، سامسونگ سفارش‌های تولید ماژول‌های مورد نیاز برای عرضه‌ی ۶۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را ارائه کرده است و در نظر دارد این گوشی هوشمند را در میانه‌ی ماه آوریل راهی بازار کند که در مقایسه با سال‌های گذشته یک ماه دیرتر راهی بازار خواهد شد. در طول چهار سال گذشته، سامسونگ همواره نسل جدید گوشی هوشمند پرچم‌دار سری گلکسی اس خود را در ماه فوریه و هم‌زمان با برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلونا راهی بازار کرده است.

برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی ۶۰ میلیون دستگاه گلکسی اس ۸ را باید هدف جاه‌طلبانه‌ای برای سامسونگ خواند. سه نسل پیشین گلکسی اس سامسونگ هر یک ۴۵ تا ۴۸ میلیون دستگاه به فروش رفته‌اند که در این بین گلکسی اس ۴ با فروش بیش از ۷۰ میلیون دستگاه، رکورد فروش در میان محصولات سامسونگ را در اختیار دارد. پس از گلکسی اس ۴ سامسونگ، گلکسی اس ۳ که یک نسل قبل از گلکسی اس ۴ بود و یک سال زودتر راهی بازار شد، با فروش ۶۵ میلیون دستگاه در رتبه‌ی دوم قرار دارد. به نظر می‌رسد سامسونگ در نظر دارد با عرضه‌ی بیش از ۶۰ میلیون دستگاه گلکسی اس ۸، زیان واردشده در اثر توقف تولید گلکسی نوت ۷ را جبران کند.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، سامسونگ در نظر دارد تولید انبوه گلکسی اس ۸ را از ماه مارس دوباره از سر بگیرد که در نتیجه‌ی آن، ماهیانه ۵ میلیون دستگاه گلکسی اس ۸ راهی بازار خواهد شد. گزارش منتشرشده، از کمپانی‌های پاترون به‌عنوان تولیدکننده‌ی اسکنر عنبیه و سکونیکس به‌عنوان تولیدکننده‌ی لنز دوربین گلکسی اس ۸ نام برده است.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی جدید سامسونگ به صفحه‌ی گلکسی اس 8 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات