نیسان از مدل جدید خودروی برقی لیف رونمایی کرد

جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی خودروسازی نیسان، امروز در خلال نمایشگاه CES 2017 از جدیدترین مدل اتومبیل الکتریکی لیف رونمایی کرد که مجهز به سیستم خودران خواهد بود.
تبلیغات

نیسان در کنفرانس خبری که امروز برگزار کرده بود، از جدیدترین مدل خودروی لیف پرده‌برداری کرد. مسئولان این کمپانی گفتند که قصد دارند مدل جدید لیف را در آینده‌ای نزدیک روانه بازار کنند.

نیسان لیف / nissan leaf

خودروی نیسان لیف را می‌توان محبوب‌ترین اتومبیل الکتریکی دنیا خواند که در ایالات‌متحده و ژاپن نیز فروش بالایی داشته است. در مدل جدید این محصول، کمپانی ژاپنی قصد دارد از تکنولوژی خودران ProPilot استفاده کند که باعث می‌شود اتومبیل بتواند با استفاده از هوش مصنوعی و سنسورهای متعددی که دارد، بدون دخالت راننده، هدایت خودرو را بر عهده گیرد.

نیسان لیف / nissan leaf

کمپانی نیسان از تکنولوژی جدید ProPilot در تابستان سال قبل رونمایی کرد و اولین محصولی که مجهز به این قابلیت بود، خودروی سرنا نام داشت و برای عرضه در ژاپن در نظر گرفته شده بود.

متأسفانه مسئولان نیسان اطلاعاتی در مورد زمان عرضه و قیمت مدل جدید خودروی لیف منتشر نکردند. البته احتمال می‌رود اولین بازاری که شاهد عرضه این خودرو خواهد بود، بازار ژاپن باشد.

نیسان لیف / nissan leaf
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات