اعلام دلیل آتش گرفتن گلکسی نوت 7 در آینده نزدیک

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۲
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ در کنفرانس خود در CES 2017 اعلام کرد به‌زودی با اعلام دلیل آتش گرفتن گلکسی نوت 7 به داستان ادامه‌دار این فاجعه پایان خواهد داد.
تبلیغات

سامسونگ در جریان کنفرانس خود در نمایشگاه CES 2017 اعلام کرد به‌زودی دلیل آتش گرفتن باتری گلکسی نوت ۷ را اعلام خواهد کرد، اما زمان دقیقی برای آن تعیین نکرده است. البته به نظر می‌رسد با اعلام رسمی این موضوع، سامسونگ به پاسخ نهایی نزدیک‌تر شده است.

از طرفی روزنامه‌ی JoongAng Ilbo در کره‌ جنوبی با انتشار خبری زمان اعلام دلیل آتش گرفتن باتری نوت ۷ را ژانویه‌ی سال ۲۰۱۷ بیان کرده بود. پس اگر این زمان دقیق باشد، احتمالاً طی چند هفته‌ی آینده شاهد بیانیه‌ای از سوی سامسونگ خواهیم بود.

زمانی که با قاجعه‌ای در این ابعاد دست‌وپنجه نرم می‌کنید، اعتماد و البته پول بسیاری را از دست می‌دهید که در مورد سامسونگ می‌تواند به فروش گلکسی اس 8 نیز ضربه بزند.

از طرفی بسیاری از افراد که اخبار فناوری را از نزدیک دنبال نمی‌کنند، نمی‌دانند مشکل باتری تنها محدود به گلکسی نوت ۷ می‌شود و آن را موردی همه‌گیر در بین گوشی‌های سامسونگ به شمار‌ می‌آورند؛ پس اعلام دلیل آتش‌گرفتن از یک سو و ایجاد اطمینان از این‌که بار دیگر شاهد موضوعی مشابه نخواهیم بود، می‌تواند توجهات را به جای گذشته به آینده معطوف کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات