در CES 2017 شانه موی سر هم هوشمند می‌شود

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
Withings و L'Oreal با همکاری یکدیگر شانه هوشمندی با نام Kerastase معرفی کردند.
تبلیغات

لورآل به‌آرامی وارد دنیای فناوری نیز شده است. ابتدا این شرکت با Dr. John Rogers وارد همکاری شد و حالا برای ساخت شانه سر هوشمند با Whitings همکاری می‌کند. The Kérastase Hair Coach نام این شانه است که در نظر دارد شانه زدن موی سر را نیز هوشمند کند.

برای پیشگیری از صدمات طولانی‌مدت شانه زدن، Whithings  با علم مهندسی خود شانه را با فناوری ادغام کرده است. به‌عنوان مثال میکروفونی برای شنیدن صدای موی سر و ارائه‌ی اطلاعات در مورد آن با استفاده از این صدا، تعبیه شده است. همچنین ژیروسکوپی برای تحلیل الگوی شانه زدن شما و نیرویی که به موهای خود به هنگام شانه زدن وارد می‌کنید، جاسازی شده است. همچنین حسگری برای تشخیص خیس یا خشک بودن موی سر نیز در نظر گرفته شده است.

تمامی‌ این داده‌ها به اپلیکیشن موبایل انتقال داده می‌شود تا با استفاده از اطلاعات آب‌و‌هوایی، توصیه‌هایی برای مراقبت از موی سر دریافت کنید. البته همان‌طور که می‌توان انتظار داشت اپلیکیشن مذکور، محصولاتی از سری Kérastase لورآل را به شما پیشنهاد می‌دهد.

البته در مورد قیمت این محصول اطلاعاتی ارائه نشده است اما می‌توان قیمت زیر ۲۰۰ دلار را برای آن متصور بود. همچنین شانه‌ی موی سر هوشمند طی سال ۲۰۱۷ وارد بازار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات