شیائومی گوشی هوشمندی در MWC 2017 رونمایی نخواهد کرد

جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از انتشار شایعاتی در مورد گوشی‌های هوشمند شیائومی، سخنگوی این کمپانی چینی رسما اعلام کرد این کمپانی محصولی در MWC 2017 رونمایی نمی‌کند.
تبلیغات

با توجه به انتشار شایعات متعددی در مورد نسل جدید گوشی‌های هوشمند شیائومی، شکی وجود نداشت که این کمپانی محصولاتی در دست تولید دارد. از جمله‌ی گوشی‌های هوشمند مورد انتظار شیائومی باید به می ۶ اشاره کرد که بنچمارک‌ها و تصاویری منتسب به آن در هفته‌های اخیر فاش شد، به‌طوری‌که برخی گمانه‌ها حکایت از این داشتند که شیائومی در کنگره‌ی موبایل بارسلونا یا حتی زودتر از آن، اقدام به رونمایی از گوشی‌های هوشمند خود خواهد کرد.

سخنگوی شیائومی ساعاتی پیش اعلام کرد این کمپانی گوشی هوشمند جدیدی در کنگره‌ی موبایل بارسلونا رونمایی نخواهد کرد. در واقع شیائومی حضوری پررنگ در بارسلونا نخواهد داشت.

خروج هوگو بارا، قائم مقام پیشین شیائومی را که هم‌اکنون به فیس‌بوک پیوسته است، می‌توان دلیلی بر ایجاد آشفتگی در کمپانی چینی خواند. همچنین نکته‌ی دیگری که باید به آن اشاره کرد، عدم نیاز به رونمایی از پرچم‌داری جدید از سوی شیائومی است؛ چراکه این کمپانی چینی در چند ماه اخیر دو گوشی هوشمند می نوت ۲ و می ۵ اس پلاس را به‌عنوان پرچم‌دار راهی بازار کرده است. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که در صورت ارائه‌ی پرچم‌داری از سوی شیائومی، احتمالا این گوشی هوشمند به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز خواهد شد که بنا بر شنیده‌ها، تا ابتدای بهار سال جاری در دسترس نخواهد بود، چراکه سامسونگ به‌عنوان تولیدکننده‌ی این گوشی در اولین قدم، نیاز خود به این تراشه را تأمین می‌کند و بعد آن را در اختیار سایر تولیدکنندگان قرار خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات