نسخه بالا رده شیائومی می 6، همچون می میکس بدنه ای سرامیکی خواهد داشت

پنج‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش مشخص شد که گوشی هوشمند شیائومی‌ می‌ 6 در سه نسخه متفاوت عرضه خواهد شد و نسخه گران‌قیمت آن دارای بدنه سرامیکی و ۶ گیگابایت رم است.
تبلیغات

می ۶ در نسخه‌هایی با صفحه تخت و پردازنده مدیاتک هلیو X30، دیگری با صفحه تخت و پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۳۵ و بهترین نسخه آن با صفحه نمایش منحنی و پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ عرضه می‌شود.

شایعات جدید در مورد شیائومی‌ می ۶ جزییات آن را بیشتر به نمایش گذاشته است و ظاهرا باکیفیت‌ترین و البته گران‌قیمت‌ترین نسخه می ۶ شبیه به شیائومی می میکس دارای بدنه سرامیکی و مجهز به رم ۶ گیگابایتی است. علاوه بر این، دو نسخه صفحه تخت دیگر این گوشی نیز از رم ۴ گیگابایتی بهره می‌برند.

شیائومی می 6

در هر سه نسخه، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با حسگر سونی IMX362 وجود دارد. سیستم عامل آن اندروید ۷.۰ نوقا و همچنین دارای یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری است. شیائومی‌ می‌ ۶ دارای دو مدل با حافظه های ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی خواهد بود؛ اما احتمالا هیچکدام از این دو مدل به عنوان نسخه پایه به فروش نخواهند رسید.

ارزان‌‍‌قیمت‌ترین نسخه این گوشی در چین با قیمت ۱۹۹۹ یوان (حدود ۲۹۰ دلار) و مدل میانی آن با قیمت ۲۴۹۹ یوان (۳۶۷ دلار) به فروش می‌رسد. مدل گران‌قیمت آن با صفحه نمایش منحنی و بدنه سرامیکی حداقل ۲۹۹۹ یوان (۴۳۵ دلار) قیمت خواهد داشت.

آنطور که از گفته‌ها و شایعات برمی‌آید، چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ ابتدا روی گلکسی S8 سامسونگ قرار خواهد گرفت. بنابراین مشخص نیست شیائومی‌ می ۶ با این چیپست دقیقا چه زمانی معرفی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات