اپل با یک تولیدکننده هندی برای ساخت آیفون همکاری می‌کند

چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
اپل برای تولید آیفون‌های امسال خود تصمیم دارد از یک تأمین‌کننده‌ی هندی استفاده کند.
تبلیغات

کمپانی اپل سال گذشته تصمیم گرفت فعالیت خود را در هند افزایش دهد و آیفون‌ بعدی را در این کشور تولید کند. حال کوپرتینویی‌ها اولین تأمین‌کننده‌ی خود یعنی Wistron Cropp را در هند انتخاب کردند.

بر اساس گزارش جدیدی که از جانب دیجی‌تایمز کره به دست آمده، کمپانی ویسترون به‌عنوان تأمین‌کننده‌ی اصلی برای تولید آیفون‌های امسال در نظر گرفته شده است. این در حالی است که سایر کمپانی‌های بزرگ از جمله فاکسکان که پیش از این وظیفه‌ی تولید آیفون‌های اپل را بر عهده داشتند، به‌عنوان گزینه‌های بعدی انتخاب شدند تا در صورت افزایش تقاضا، تولید آیفون‌های بیشتر توسط این تأمین‌کنندگان انجام شود. افزون بر این، کمپانی ویسترون ظرفیت ساخت گوشی‌های هوشمند را برای تولید انبوه آیفون‌های اپل گسترش داده است.

اواخر سال قبل، کمپانی اپل از هند درخواست کرد که با کاهش مالیات‌ بتواند کارخانه‌ی خود را در این کشور احداث کند؛ اما دولت هند از دادن امتیازهای بیشتر به شرکت اپل خودداری کرد. این کشور همین شرایط را برای ۴۲ تولیدکننده‌ی دیگر نیز در نظر گرفته است.

احداث یک کارخانه جدید توسط اپل یا استفاده از تأمین‌کنندگان هندی می‌تواند به باز شدن درهای جدیدی برای فروش بیشتر محصولات این کمپانی در کشور هند منجر شود. این مورد از آنجا اهمیت دارد که پیش از این کوپرتینویی‌ها سهم محدودی از بازار هند در اختیار داشتند.

نظر شما در مورد این اقدام کمپانی اپل چیست؟ لطفاً دیدگاه خود را در بخش نظرات زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات