گلکسی اس 8 دکمه اختصاصی برای دستیار مجازی دارد

جمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
مطالعه 3 دقیقه
به نظر می‌رسد در گلکسی اس 8 قرار است دکمه اضافه‌ای وجود داشته باشد که بتوان با استفاده از آن، با دستیار هوشمند بیکسبی ارتباط برقرار کرد.
تبلیغات

به‌تازگی تصاویر رندر شده‌ای از قاب سامسونگ گلکسی اس 8 منتشر شده است که حاوی اطلاعات جالبی در مورد پرچم‌دار آینده سامسونگ هستند. به‌ لطف این تصاویر می‌توان محصول آینده سامسونگ را از زوایای مختلف مشاهده کرد؛ اما آنچه در تصاویر جلب توجه می‌کند، وجود قابلیت جدیدی است که در مورد آن خبری تاکنون منتشر نشده بود.

در تصاویر می‌توان مشاهده کرد که در کنار دکمه‌های فیزیکی موجود در گلکسی اس 8، دکمه دیگری نیز تعبیه شده است که البته ما کارکرد آن را هنوز نمی‌دانیم. بااین‌حال حدس زده می‌شود که این دکمه برای دستیار هوشمند بیکسبی سامسونگ باشد که با فشردن دکمه بتوان با این دستیار هوشمند ارتباط برقرار کرد.

بیکسبی، دستیار هوشمند سامسونگ، قرار است در تلفن هوشمند گلکسی اس 8 استفاده شود. طبیعتا اضافه شدن دکمه‌ای که بتوان با فشردن آن دسترسی سریع‌تر به این قابلیت داشت، می‌تواند کار را برای کاربران بسیار ساده‌تر سازد. مشابه این قابلیت هم‌اکنون در سیستم‌عامل اندروید و آی‌او‌اس وجود دارد که برای استفاده از دستیار هوشمند موجود در سیستم‌عامل باید دکمه خانه را برای مدت کوتاهی فشرد و نگه داشت.

در گلکسی اس 8 قرار است از دکمه خانه استفاده نشود. همین امر وجود دکمه چهارم در کناره گلکسی اس 8 را تا حدودی توجیه می‌کند. از دیگر مواردی که به وجود آن اشاره شده است، قرار گرفتن اسکنر اثرانگشت در نمایشگر خواهد بود.

در آخر به وجود جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری می‌توان اشاره کرد که به معنی حذف نشدن این درگاه از گلکسی اس 8 است. انتظار می‌رود سامسونگ از گلکسی اس 8 و مدل دیگر که احتمالاً گلکسی اس 8 پلاس است در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی کند.

رندر گلکسی اس 8
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات