تصویر رندر جدیدی از هواوی پی 10 منتشر شد

جمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویر رندر جدیدی از هواوی پی 10 منتشر شده است که طبق آن، وجود لبه‌های منحنی در پرچم‌دار آینده کمپانی چینی بار دیگر تأیید می‌شود.
تبلیغات

به‌تازگی رندر جدیدی از هواوی پی 10 منتشر شده است که تصاویر رندر قبلی را تأیید می‌کند. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، هواوی پی 10 شباهت زیادی به هواوی میت 9 دارد که سال ۲۰۱۶ معرفی شد.

در انتهای نمایشگر دکمه خانه قرار گرفته است که شایعه حذف آن را رد می‌کند و لبه‌های نمایشگر نیز منحنی هستند. در بالای نمایشگر، لوگوی هواوی قرار گرفته است و در سمت راست، می‌توان دو دکمه فیزیکی پاور و راکر ولوم صدا را مشاهده کرد.

در حال حاضر تنها تصویر رندری از جلوی هواوی پی 10 منتشر شده است؛ اما همان‌طور که گفتیم شباهت بسیاری با رندرهای منتشرشده در ماه نوامبر دارد. در تصاویر قبلی، تصویری از پشت هواوی پی 10 نیز وجود داشت که با در نظر گرفتن آن‌ها، می‌توانیم مطمئن شویم که اسکنر اثرانگشت در پشت هواوی پی 10 کار گذاشته شده است.

در هر صورت می‌توان انتظار داشت که در پشت هواوی پی 10 شاهد استفاده از ترکیب دوربین دوگانه باشیم که از لنزهای ساخت لایکا بهره می‌برد. پرچم‌دار جدید هواوی مبتنی بر اندروید 7.0 نوقا است که روی آن رابط کاربری EMUI 5.0 قرار دارد.

یکی از مدیران ارشد کمپانی هواوی تأیید کرده که هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس قرار است در ماه مارس یا آوریل روانه بازار شوند. وی  همچنین گفته است که از دستیار هوشمند الکسا در این دو دستگاه استفاده خواهد شد و هر دو از پلتفرم دی‌دریم گوگل پشتیبانی می‌کنند.

از نظر سخت‌افزاری انتظار می‌رود که در هواوی پی 10 شاهد استفاده از تراشه کرین 960 باشیم که بر پایه معماری ۶۴ بیتی ساخته‌ می‌شود و از پردازنده ۸ هسته‌ای بهره می‌برد. هواوی پی 10 به‌ احتمال زیاد از ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم بهره خواهد برد و نمایشگر آن از رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل برخوردار خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات