تصاویری از طراحی گوشی ال جی جی 6 با کیس Ghostek فاش شد

جمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویری از کیس Ghostek برای گوشی LG G6 منتشر شده است که در آن می‌توان طراحی احتمالی این گوشی را مشاهده کرد.
تبلیغات

امروز تصویری از کیس Ghostek برای پرچم‌دار بعدی ال‌جی منتشر شد که گفته می‌شود این تصویر می‌تواند بیانگر طراحی نهایی گوشی جی 6 ال‌جی باشد. البته این ادعا هنوز به‌طور رسمی تأیید نشده است؛ ولی با توجه به مقایسه این تصویر و کیس طراحی‌شده با رندرهایی که قبلا فاش شده بود، شباهت‌های زیادی را می‌توانیم در سبک طراحی این محصول ببینیم.

در تصویری که امروز منتشر شد، به‌وضوح می‌توانید طراحی پشت جی 6 را مشاهده کنید. به نظر می‌رسد در ساخت این گوشی از فلز و شیشه استفاده شده است و اگر این کیس واقعا برای جی 6 ال‌جی باشد، می‌توان حدس زد که کاور پشت دستگاه جدا می‌شود و امکان تعویض باتری وجود دارد. البته نمی‌توان بر اساس این تصویر با قطعیت اعلام کرد که کاور پشت گوشی تماما شیشه‌ای است و ممکن است ماده‌ی دیگری در ساخت این پرچم‌دار به کار رفته باشد.

علاوه بر کیفیت ساخت و مواد به‌کاررفته در جی 6 ال‌جی، می‌توانیم طراحی قسمت زیر گوشی را نیز در تصویری که امروز منتشر شد، ببینیم. بر این اساس به نظر می‌رسد این غول کره‌ای برای سیستم شارژ و انتقال اطلاعات گوشی جی 6، از پورت یواس‌بی نوع C استفاده کرده است. نکته‌ی مهم دیگر این است که گفته می‌شود این گوشی ضد آب خواهد بود و اگر این موضوع صحت داشته باشد، به نظر می‌رسد هیچ درپوشی برای خروجی‌های جی 6 تعبیه نشده است. البته هنوز این موضوع نیز تأیید نشده است و گفته می‌شود شاید ال‌جی برای محافظت بیشتر از قطعات داخلی از درپوش ضد آب استفاده کند.

دو حفره‌ی دیگر در کنار پورت شارژ گوشی دیده می‌شود که احتمالا مربوط به اسپیکر دوگانه‌ی این گوشی است، اما با کمی دقت در یکی از تصاویر می‌توان گفت یکی از این حفره‌های مربوط به اسپیکر و دیگری مربوط به میکروفون است. علاوه بر این، در تصاویر منتشرشده می‌توان فریم فلزی جی 6 را در کنار سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه و زیر دوربین دوگانه‌ی دستگاه با فلاش LED دوگانه در دو طرف مشاهده کرد. ضمن اینکه با وجود جک ۳.۵ میلی‌متری صوتی، به نظر می‌رسد ال‌جی هنوز تمایلی به حذف این پورت ندارد.

هنوز هیچ‌کدام از این تصاویر و شایعات توسط ال‌جی تأیید یا رد نشده است و باید تا ماه آینده و زمان معرفی رسمی جی‌ 6 ال‌جی منتظر باشیم. این دومین محصولی است که توسط Ghostek تصاویر آن منتشر می‌شود و چند روز قبل تصویری از گلکسی اس 8 سامسونگ نیز فاش شده بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات