اجزای شارژ بی سیم آیفون 8 اپل توسط Lite On ساخته می‌شود

جمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی اپل از Lite-On درخواست کرده است نیمی از اجزای لازم برای قابلیت شارژ بی‌سیم در آیفون 8 را تأمین می‌کند.
تبلیغات

مدتی است که شایعات زیادی در مورد ویژگی‌ها و قابلیت‌های آیفون 8 اپل می‌شنویم. یکی از این قابلیت‌ها، امکان شارژ بی‌سیم آیفون 8 است که در  خبر جدیدی که از این تلفن هوشمند منتشر شده است، وجود این قابلیت بار دیگر تأیید می‌شود.

طبق گزارش جدیدی که به‌تازگی در فضای مجازی منتشر شده، کمپانی تایوانی Lite-On یکی از تأمین‌کنندگان اجزای آیفون 8 شده است. این کمپانی وظیفه دارد اجزای مورد نیاز برای قابلیت شارژ بی‌سیم آیفون 8 را تأمین کند. Lite-On درواقع یک کمپانی به قدمت ۴۲ سال است که در زمینه تولید قطعات و لوازم الکترونیکی کار می‌کند. از محصولات ساخته‌شده توسط این کمپانی می‌توان به ال‌ای‌دی‌ها و قطعات نیمه‌رسانا تا مانیتور و درایوهای اپتیکال اشاره کرد.

اپل با کمپانی به نام Energous روابط خوبی دارد. Energous، یک کمپانی آمریکایی است که در زمینه تکنولوژی‌های شارژ بی‌سیم فعالیت می‌کند. شایعات نیز حاکی از این بودند که این کمپانی قرار است با اپل همکاری و قابلیتی به آیفون جدید اضافه کند که به لطف آن کاربر بتواند گوشی هوشمند خود را از فاصله ۴.۵ متری با منبع تغذیه، شارژ کند.

در مقایسه با امکانات فعلی که برای استفاده از شارژ بی‌سیم، کاربر باید تلفن هوشمند را روی پد شارژر قرار دهد، آنچه Energous وعده داده است فوق‌العاده به نظر می‌رسد. با این حال هنوز مشخص نیست که آیا این قابلیت را در آیفون 8 خواهیم دید یا خیر.

آیفون 8 قرار است در شهریور ۹۶ به همراه دو تلفن هوشمند دیگر رونمایی شود که احتمالا آیفون 7 اس و 7 اس پلاس خواهند بود. شایعات حاکی از این هستند که آیفون 8 دارای ویژگی‌های جالبی است که می‌توان به نمایشگری با لبه‌های منحنی و پنل‌های شیشه‌ای در پشت و جلوی گوشی اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات