اطلاعات جدیدی از شیائومی می نوت بوک ایر 2 فاش شد

جمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش‌ها، تولید نسل دوم شیائومی می نوت‌ بوک ایر 2 از آوریل ۲۰۱۶ شروع شده است و انتظار می‌رود در اواسط سال ۲۰۱۷ روانه بازار شود.
تبلیغات

شیائومی یکی از محبوب‌ترین و مطرح‌ترین کمپانی‌های چینی است که محصولات مختلفی تولید می‌کند. یکی از محصولات مورد انتظار این کمپانی، شیائومی می نوت بوک ایر 2 نام دارد که به‌تازگی اطلاعاتی از آن توسط نایب‌رئیس IDC، وانگ جیپینگ، منتشر شده است.

این نوت بوک قرار است طراحی مشابهی با نسل پیشین خود داشته باشد و ضخامت آن نیز کمتر شود. البته این موضوع در مورد مواد استفاده‌شده در ساخت می نوت بوک ایر 2 متفاوت است؛ زیرا این محصول قرار است از بدنه‌ای با جنس آلیاژ لیتیوم منیزیم بهره ببرد.

آلیاژ لیتیوم منیزیم بسیار سبک و در عین حال قدرتمند است که به می نوت بوک ایر 2 اجازه می‌دهد وزن کمتری داشته باشد. این آلیاژ تقریبا یک‌چهارم آلیاژهای آلومینیومی وزن دارد و همین امر باعث می‌شود حمل می نوت بوک ایر 2 بسیار ساده‌تر شود.

متأسفانه مشخصات سخت‌افزاری می نوت بوک ایر 2 توسط وانگ منتشر نشده است؛ اما وی به اینکه نسل اول محصول شیائومی فروش خوبی داشته است، اشاره کرد. وانگ گفته است که نسل اول می نوت بوک ایر در سه‌ماهه سوم ۲۰۱۶، توانسته ۱۱۱ هزار دستگاه فروش داشته باشد و در سه‌ماهه چهارم نیز این رقم را افزایش دهد.

اصولا کاربران، می نوت بوک ایر را به دلیل مقرون‌به‌صرفه بودن آن خریداری می‌کنند؛ اما نباید نادیده گرفت که این محصول از کیفیت بالایی نیز برخوردار است. علاوه بر این موارد، محبوبیت شیائومی در کشور چین و دیگر نقاط جهان در حال رشد است و توانسته به یک برند معتبر تبدیل شود.

تولید می نوت بوک ایر 2 از اواسط آوریل ۲۰۱۶ شروع شده است که با این حساب می‌توان انتظار داشت در اواسط سال ۲۰۱۷ شاهد عرضه این محصول باشیم. نسل اول می نوت بوک ایر، ژوئیه ۲۰۱۶ در دو مدل عرضه شد. البته هر دو نسخه به‌صورت انحصاری در چین به فروش رفتند و هنوز مشخص نیست که آیا شیائومی قصد دارد محصول جدیدش را در نقاط دیگر جهان به فروش برساند یا آن را تنها برای بازار چین در نظر گرفته است.

جالب است بدانید که می نوت بوک ایر از اولین گام‌های شیائومی در بازار لپ‌تاپ‌ها به شمار می‌رود و توانسته است نظر منتقدان و کاربران را به خود جلب کند. شیائومی به تولید محصولات باکیفیت و در عین حال، ارزان قیمت معروف است. این کمپانی پس از رشد در بازار تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها، حال قصد دارد در زمینه‌های دیگر نیز رشد کند که لپ‌تاپ‌ یکی از آن‌ها است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات