گوشی Vivo V5 Plus با دوربین دوگانه معرفی شد

پنج‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ویوو از گوشی‌ جدیدی به نام وی ۵ پلاس (Vivo V5 Plus) رونمایی کرد. این محصول مجهز به دوربین دوگانه‌ در پنل جلویی است.
تبلیغات

کمپانی ویوو در حالی از گوشی‌ وی ۵ پلاس رونمایی کرد که ماه نوامبر گوشی وی ۵ را معرفی کرده بود.

یکی از ویژگی‌های گوشی Vivo V5 Plus که از عوامل اصلی فروش این محصول به شمار می‌رود، دوربین دوگانه‌ی جلویی آن است. یکی از این لنز‌ها IMX376 نام دارد که ۲۰ مگاپیکسلی و ساخت کمپانی سونی است. دوربین یادشده دارای گشودگی دیافراگم f/2.0 و لنز 5P است و دوربین دوم آن از حسگر ۸ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم آن f/2.0 بهره می‌برد. دوربین‌های وی ۵ پلاس، عملکردی همانند دوربین‌های دوگانه‌ی آیفون ۷ پلاس دارند. سنسور بزرگ‌تر تصاویر و دوربین ۸ مگاپیکسلی اطلاعات عمق عکس را ثبت می‌کند. یک فلش نیز در کنار این دوربین‌ها در نظر گرفته شده است تا بتوانید در شرایط نوری نامناسب، تصاویر باکیفیت‌تری ثبت کنید.

گوشی‌ ویوو وی ۵ پلاس از نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت فول اچ‌دی بهره می‌برد و روی آن پوششی از جنس گوریلاگلس ۵ قرار گرفته است. حافظه‌ی رم این دستگاه ۴ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی آن ۶۴ گیگابایت در نظر گرفته شده است. پردازنده‌ی وی ۵ پلاس اسنپدراگون ۶۲۵ و دوربین پشتی این محصول ۱۶ مگاپیکسلی و دارای گشودگی دیافراگم f/2.0 است. این دوربین می‌تواند ویدیوهایی با کیفیت 4K ثبت کند و باتری آن ظرفیت ۳۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

ویوو در گوشی مورد بحث یک سنسور اثر انگشت در بخش جلویی قرار داده و چیپ‌ وای‌فای در نظر گرفته‌شده برای این دستگاه همانند گوشی وی ۵، AK4376 Hi-Fi، ساخت خود کمپانی Vivo است. ویوو وی ۵ پلاس با رابط کاربری انحصاری شرکت مورد اشاره موسوم به فان‌تاچ‌ او‌اس ۳.۰ (FunTouch OS) عرضه می‌شود که این رابط کاربری بر پایه‌ی اندروید ۶.۰ مارشمالو توسعه داده شده است. انتظار می‌رود این محصول در زمان فروش به همراه اندروید نوقا عرضه شود.

گوشی‌ ویوو وی ۵ پلاس بدنه‌ای تمام فلزی دارد و وزن آن ۱۵۸ گرم اعلام شده است. ابعاد این محصول ۱۵۲.۵۸ در ۷۴ در ۷.۲۶ میلی‌متر است. مدل قبلی این محصول، وی ۵، با وجود باتری کوچک‌تر نسبت به وی ۵ پلاس، دارای ضخامت ۷.۶ میلی‌متری بود. این گوشی فقط در رنگ طلایی و در کشورهای هند، اندونزی، مالزی، میانمار و تایلند به فروش خواهد رسید.

نظر شما در مورد گوشی هوشمند وی ۵ پلاس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات