طرح مفهومی آیفون 8 با طراحی کاملا شیشه‌ای رونمایی شد

پنج‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شایعات در مورد آیفون 8، مانند محصولات قبلی اپل در حال گسترش است. یک شرکت هلندی اخیرا طرحی مفهومی از این گوشی منتشر کرده است.
تبلیغات

پس از آن که اپل در تولید گوشی‌های آیفون ۶، آیفون ۶ اس و آیفون ۷ از یک زبان طراحی ثابت استفاده کرد، کارشناسان و کاربران از این شرکت انتظار دارند تا یک طراحی خاص و جدید را در محصول بعدی، یعنی آیفون ۸ انجام دهد. یک شرکت هلندی با نام Handy Aboverich طرحی مفهومی (Concept) از آیفون ۸ را آماده و منتشر کرده است.

طرح مفهومی iPhone 8 مجهز به صفحه‌نمایش آمولد است. نوار وضعیت این گوشی در یک حاشیه با همین جنس AMOLED در بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. این نوار وضعیت تمامی اعلان‌های گوشی را برای کاربر به نمایش می‌گذارد.

در پایین این گوشی یک سنسور اثر انگشت تعبیه شده و دکمه‌ی هوم مجازی نیز در همان بخش قرار گرفته است. دو دکمه‌ی مجازی نیز در دو طرف این بخش قرار گرفته‌اند. اسکنر عنبیه‌ نیز برای افزایش امنیت در این گوشی گنجانده شده است. این سنسور حتی زمانی که کاربر از لنز، عینک طبی یا عینک آفتابی استفاده کند، به‌خوبی عمل خواهد کرد.

آیفون 8

طرح مفهومی آیفون ۸ از دو لنز دوربین در پشت دستگاه بهره می‌برد. دوربین ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی مجهز به یک دیافراگم با دهانه f/1.7 است که در شرایط نوری بد نیز می‌تواند بهترین تصاویر را ثبت کند. علاوه بر آن، توانایی ضبط فیلم‌های باکیفیت 4K برای این دوربین در نظر گرفته شده است. با توجه به تصاویر منتشرشده می‌توان پیش‌بینی کرد که آیفون 8 اولین آیفونی است که به درگاه USB-C مجهز خواهد بود.

آیفون 8

در بخشی دیگری از تصاویر اشاره‌ای به فناوری شارژ وایرلس شده است که از مدت‌ها پیش، کاربران منتظر عرضه‌ی آن برای گوشی‌های اپل بوده‌اند. طرح مفهومی iPhone 8 به پردازنده A11 اپل مجهز خواهد بود.

آیفون 8

با توجه به اطلاعات منتشرشده توسط Handy Abovergleich، می‌توان پیش‌بینی کرد که آیفون ۸ در سه مدل عرضه خواهد شد. آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون ۸ پرو، نام‌های این سه مدل هستند. در حوزه‌ی طراحی بدنه نیز هر کدام از این مدل‌ها با ۶ نوع طراحی و رنگ عرضه می‌شوند. سفید براق، مشکی، طلایی فولادی، نقره‌ای، مشکی مات و رزگلد، رنگ‌هایی هستند که برای آخرین محصول اپل در نظر گرفته شده‌اند.

آیفون 8

نکته‌ی قابل توجه دیگر این است که iPhone 8 Pro با قابلیت پشتیبانی از قلم هوشمند اپل عرضه می‌شود. این قلم حساس به فشار است و مانند یک قلم واقعی کار می‌کند.

آیفون 8

با توجه به طراحی انجام‌گرفته در کانسپت آیفون ۸، متوجه حاشیه‌ی کم و لبه‌های خمیده‌ی این گوشی می‌شویم. نکته‌ی دیگر، استفاده از طراحی کاملا شیشه‌ای در بدنه است. در پایان به این نکته اشاره می‌کنیم که بدنه‌ی ساخته‌شده از فولاد ضد زنگ، در این طرح مفهومی تعبیه شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات