تصاویر رندر شده از هواوی پی 10 منتشر شد

پنج‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
گروهی به نام Concept Creator تصاویر رندر و ویدیویی از هواوی پی 10 منتشر کرده است که به لطف آن‌ها می‌توان نگاهی به پرچم‌دار آینده هواوی از دید این گروه انداخت.
تبلیغات

هواوی توانست سال ۲۰۱۶ را با معرفی محصولاتی مانند هواوی پی 9 به‌خوبی پشت سر بگذارد و طبق اخبار جدید، مشخص شده است که هواوی پی 9 توانسته بیش از ده میلیون دستگاه فروش داشته باشد. طبیعتا موفقیت این تلفن هوشمند، کمپانی چینی را به تولید هواوی پی 10 راغب‌تر می‌کند. بنا بر گزارش‌های جدید، انتظار می‌رود که هواوی پی 10 در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی شود. این نمایشگاه در ۹ اسفند برگزار خواهد شد.

حال تصاویر رندر و ویدیوی جدیدی از این تلفن هوشمند منتشر شده که توسط گروهی به نام Concept Creator ساخته شده‌اند و شباهت بسیاری به رندرهایی دارند که هفته گذشته منتشر شده بودند.

با در نظر گرفتن تصاویر می‌توان گفت که هواوی پی 10 دارای ضخامت بسیار کمی خواهد بود. در پشت گوشی می‌توان انحنایی را در لبه‌ها مشاهده کرد و لبه‌های نمایشگر نیز منحنی هستند که به یک قاب فلزی ختم می‌شوند. البته هواوی پی 10 به حاشیه‌های موجود در اطراف نمایشگر دقتی نکرده است و می‌توان حاشیه‌ها را در بالا و انتهای نمایشگر تماشا کرد. اگرچه میزان حاشیه‌ها شباهت زیادی به هواوی پی 9 دارد، اما حاشیه موجود در انتهای نمایشگر را می‌توان به لطف یک اسکنر اثرانگشت اولتراسونیک نادیده گرفت.

گوشی هواوی پی 10 در این رندر دارای جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است که در کنار آن یک درگاه USB نوع C و بلندگو وجود دارد. نوار آنتن نیز در کناره‌ها قابل مشاهده است.

پشت هواوی پی 10 نسبت به محصول قبلی شاهد تغییرات زیادی بوده است که می‌توان به پنل شیشه‌ای اشاره کرد. این در حالی است که هواوی پی 9 تنها در قسمت مخصوص به دوربین از پنل شیشه‌ای بهره می‌برد. در رندر می‌توان دوربین دوگانه را در پشت هواوی پی 10 مشاهده کرد؛ اما فلش ال‌ای‌دی دارای شکل و ظاهر جدید است و خبری از ماژول فوکوس لیزری خبری نیست.

تنها نکته عجیبی که در رندرها به چشم می‌آید این است که با وجود اسکنر اثرانگشت در جلو، یک اسکنر اثرانگشت نیز در پشت گوشی کار گذاشته شده است.

رندر هواوی پی 10
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات