برنامه GO Speed: بهینه سازی سرعت گوشی، قفل اپلیکیشن ها و موارد دیگر - زوم اپ

سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
GO Speed اپلیکیشنی فوق‌العاده برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید امور مختلفی مانند قفل کردن برنامه‌ها، بهینه‌سازی سرعت گوشی و‌... را انجام دهید.
تبلیغات

پیش از این در زوم اپ اپلیکیشن‌های متنوعی را برای حذف فایل‌های Junk یا بهینه‌سازی سرعت گوشی معرفی کرده‌ایم. GO Speed اما اپلیکیشنی بسیار متفاوت و کامل از سوی گروه برنامه نویسی Go Devs است که یک سر و گردن از تمام اپلیکیشن‌های رقیب بالاتر بوده و می‌تواند به سادگی شما را قانع به جایزگینی اپلیکیشن‌های دیگر با GO Speed کند. این برنامه را درواقع می‌توان مخلوطی از چند اپلیکیشن کاربردی دانست. در این برنامه شما علاوه بر آنکه می‌توانید سرعت گوشی خود را با بستن اپلیکیشن‌های غیرضروری بهینه کنید، قادر به پاک کردن فایل‌های Junk، قفل‌گذاری روی اپلیکیشن‌ها، مشاهده‌ی اپلیکیشن‌های نصب شده به ترتیب مصرف باتری و‌... نیز خواهد بود به طوری که یک تنه قادر به انجام وظایف چند اپلیکیشن مختلف خواهد بود. نکته‌ی بسیار جالبی هم که در بخش بهینه‌سازی سرعت وجود دارد استفاده از واژه‌ی ترغیب کننده‌ی سیاه چاله است. همانطور که در اسکرین شات زیر نیز قابل مشاهده است GO Speed مدعی است که برخلاف اپلیکیشن‌های Booster دیگر از روشی جدید با عنوان Blackhole Booster استفاده می‌کند و آن را ۵۰ درصد قوی‌تر از دیگر اپلیکیشن‌های رقیب می‌داند. بنابراین اگر از سرعت پایین گوشی خود کلافه شده‌اید می‌توانید یک بار گوشی خود را به سیاه چاله‌ی جالب GO Speed بسپارید.

علاوه بر بخش Booster ابزار دیگری JunkFiles نیز می‌توانید فایل‌های غیرضروری و کش را شناسایی و حذف کرده تا حجم قابل توجهی از فضای گوشی آزاد شود. البته بهتر است قبل از پاک کردن نهایی فایل‌های شناسایی شده مروری بر آن‌ها کنید تا فایل یا دیتای مهمی به اشتباه به عنوان فایل Junk شناسایی نشده باشد. GO Speed دارای یک ابزار مهم و پراهمیت دیگر نیز به نام Apps Lock است که به کمک آن می‌توانید از دست افراد کنجکاو رهایی یابید و با قفل‌گذاری روی اپلیکیشن‌های مورد نظر، گوشی خود را با خیالی آسوده‌تر در اختیار آن‌ها قرار دهید. توسط این برنامه می‌توانید اپلیکیشن‌های مهم خود را قفل کنید تا برای اجرا نیازمند رمز عبور باشند. این ویژگی باعث می‌شود تا از دیگر اپلیکیشن‌های قفل‌گذاری بی‌نیاز شوید و با همین یک برنامه قادر به انجام وظایف حداقل  ۳ اپلیکیشن دیگر باشید. امکان مدیریت اپلیکیشن‌هایی که هنگام روشن شدن گوشی به طور خودکار اجرا می‌شوند و دسترسی به میانبر شناور نیز از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن کاربری به حساب می‌آیند. GO Speed آمار شگفت انگیزی در تعداد دانلود دارد به طوری که تنها در پلی‌استور گوگل بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون بار توسط کاربران دانلود شده است. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی ها

  • طراحی جذاب و زیبای رابط کاربری
  • امکان قفل گذاری اپلیکیشن های گوشی
  • بهینه سازی سرعت گوشی
  • حذف فایل های کش

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات