آپدیت اندروید 7 نوقا برای اکسپریا زد 5 و زد 5 پریمیوم منتشر شد

سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سونی امروز آپدیت اندروید 7.0 نوقا را برای دو گوشی اکسپریا زد 5 و اکسپریا زد 5 پریمیوم عرضه کرد.
تبلیغات

درگذشته سونی اعلام کرد که قصد دارد آپدیت اندروید 7.0 نوقا را برای محصولات خود عرضه کند که از میان آنها می‌توان به سری اکسپریا ایکس و سری اکسپریا زد 5 اشاره کرد.

آپدیت اندروید نوقا نوامبر سال ۲۰۱۶ برای اکسپریا ایکس پرفورمنس و اکسپریا ایکس زد عرضه شد. ماه گذشته نیز سونی آپدیت جدید را برای اکسپریا ایکس و اکسپریا ایکس کامپکت عرضه کرد تا دارندگان این محصولات بتوانند از جدیدترین سیستم‌عامل ساخت گوگل بهره ببرند.

حال سونی بروزرسانی اندروید 7.0 نوقا برای تلفن‌های هوشمند اکسپریا زد 5 و اکسپریا زد 5 پریمیوم عرضه کرده است. به‌لطف این آپدیت کاربران می‌توانند از جدیدترین امکانات سیستم‌عامل اندروید 7.0 استفاده کنند که می‌توان به عمر بیشتر باتری، استفاده از چند اپلیکیشن در صفحه نمایشگر به‌صورت همزمان، پنل اعلانات جدید و قابلیت‌های دیگر اشاره کرد.

البته سونی نیز در این آپدیت، امکاناتی را به محصولاتش اضافه کرده است که می‌توان به قابلیت جدید تایمر خودکار برای دوربین جلو اشاره کرد. همچنین حالت STAMINA نیز با سه سطح مختلف در صرفه‌جویی انرژی وجود دارد که به کاربر اجازه می‌دهد با در نظر گرفتن حالت مدنظرش انرژی مصرفی را کنترل کند.

آپدیت جدید که برای گوشی‌های سری اکسپریا زد 5 عرضه شده است از شماره ساخت32.3.A.0.372  استفاده می‌کند و در حال حاضر در دسترس عموم قرار گرفته است.

اکسپریا زد 5 آپدیت نوقا
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات