ال جی ایکس 300 معرفی شد: نمایشگر 5 اینچی و اندروید 7.0 نوقا

سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی ال‌جی از تلفن هوشمندی به نام ال‌جی ایکس 300 رونمایی کرده است که با مشخصات سخت‌افزاری پایین‌رده و قیمتی معادل ۲۱۶ دلار قرار است روانه بازار شود.
تبلیغات

کمپانی ال‌جی امروز از تلفن هوشمندی به نام ال‌جی ایکس 300 رونمایی کرد. این گوشی که در کره جنوبی معرفی شده است درواقع اولین تلفن هوشمند ال‌جی محسوب می‌شود که در آن از تراشه اسنپدراگون 425 استفاده شده است.

از ویژگی‌های ال‌جی ایکس 300 می‌توان به قرار داشتن دکمه‌های ناوبری روی صفحه نمایشگر این تلفن هوشمند اشاره کرد. همچنین حسگر اسکنر اثرانگشت در پشت دستگاه قرار دارد که البته می‌توان بلندگویی را نیز در پشت ال‌جی ایکس 300 مشاهده کرد.

ال‌جی ایکس 300 از یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل بهره می‌برد که مجهز به پنل IPS است. این محصول دارای ۲ گیگابایت حافظه رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی است تا کاربران در صورت نیاز به فضای بیشتر بتوانند میزان حافظه را افزایش بدهند.

تلفن هوشمند جدید ال‌جی همانطور که گفته شد از تراشه اسنپدراگون 425 استفاده می‌کند که با معماری ۶۴ بیتی ساخته شده و روی آن، یک پردازنده ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز قرار گرفته است. در کنار این پردازنده، پردازنده گرافیکی به نام آدرنو 308 به کار رفته که وظیفه محاسبات گرافیکی و رندرینگ را بر عهده خواهد داشت.

در پشت ال‌جی ایکس 300 می‌توان یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی را تماشا کرد که در زیر آن، فلش ال‌ای‌دی قرار دارد. برای طرفداران ثبت تصاویر سلفی نیز یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی گوشی تعبیه شده است تا بتوانند لحظات خود را ثبت کنند. محصول جدید ال‌جی مجهز به یک باتری با ظرفیت ۲۵۰۰ میلی‌آمپرساعت است و از ارتباطات 4G LTE نیز بهره می‌برد.

این دستگاه قرار است برای بازار کره جنوبی عرضه شود البته مشخص نیست که آیا شاهد عرضه این محصول در دیگر بازارهای جهان خواهیم بود یا خیر. ال‌جی ایکس 300 قرار است مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا باشد که روی این سیستم‌عامل، رابط کاربری ال‌جی قرار گرفته است.

گوشی هوشمند ال‌جی ایکس 300 دارای نمایشگر ۲.۵ بعدی است و در پشت این محصول نیز می‌توان انحنایی را مشاهده کرد. نکته‌ی جالبی که در مورد پشت تلفن هوشمند جدید ال‌جی وجود دارد این است که کمپانی کره‌ای از طراحی در محصول جدیدش استفاده کرده تا در مقابل خراش یافتن مقاومت کند. البته این موضوع باعث می‌شود که میزان سر خوردن گوشی در دست نیز کاهش یابد. ال‌جی ایکس 300 دارای ابعاد ۱۴۴.۸ در ۷۲.۱ در ۸.۰۹ میلی‌متر است و از ۱۴۲ گرم وزن بهره می‌برد.

کمپانی کره‌ای قصد دارد محصول جدیدش را در رنگ‌بندی‌های آبی تیره و نقره‌ای عرضه کند. قیمت این محصول قرار است ۲۵۳٫۰۰۰ وون کره باشد که معادل ۲۱۶ دلار می‌شود. همانطور که گفتیم هنوز مشخص نیست که آیا ال‌جی ایکس 300 برای بازارهای دیگر نیز در نظر گرفته شده است یا خیر. البته ممکن است این محصول با نام دیگری وارد این بازارها شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات