پژو 207 صندوقدار در مقابل پژو 206 صندوقدار؛ چه چیز تغییر کرده است؟

سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
پژو 207 صندوقدار یا پژو 206 صندوقدار؛ کدام‌یک را بخریم؟ انتخاب میان دو خودروی داخلی با مشخصات فنی مشابه، می‌تواند سخت و البته در عین حال آسان باشد.
تبلیغات

برای افرادی که می‌خواهند خودروی با قیمت حدود ۳۷ تا ۴۲ میلیون تومان بخرند، پژو ۲۰۷ صندوقدار و پژو ۲۰۶ صندوقدار می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد.

خودروی پژو 207i صندوقدار که به تازگی رونمایی شده است، همان خودروی پژو 207i یا پژو 207 است که بدنه‌اش از هاچ‌بک به صندوقدار تبدیل شده است. پژو 206 صندوقدار نیز در بازار آشنای همگان است.

در ادامه به مقایسه Peugeot 207i SD با Peugeot 206 SD v8 می‌پردازیم.

مشخصات مشترک

پژو ۲۰۷ صندوقدار و پژو ۲۰۶ صندوقدار هر دو از موتور ۱۵۷۸ سی‌سی مدل TU5 استفاده می‌کنند که ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ دارد. استاندارد آلایندگی هر دو خودرو یورو ۴ است. هر دو خودرو از جعبه دنده ۵ سرعته دستی استفاده می‌کنند. حجم باک هر دو خودرو ۵۰ لیتر است.

مشخصات متفاوت

حداکثر توان خروجی پژو ۲۰۶ صندوقدار  ۱۱۰ اسب بخار است، در حالی که پژو ۲۰۷ صندوقدار ۱۰۵ اسب بخار قدرت خروجی دارد. پژو ۲۰۶ صندوقدار می‌تواند به سرعت حداکثری ۱۹۳ کیلومتر بر ساعت برسد؛ در حالی‌که نهایت سرعت پژو ۲۰۷ صندوقدار ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت است.

پژو ۲۰۷ و ۲۰۶ صندوقدار به ترتیب در مدت زمان‌ ۱۱.۶ و ۱۱.۴ ثانیه از سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسند. مصرف سوخت پژو ۲۰۶ صندوقدار در شهر ۹، خارج از شهر ۵.۳ و به صورت ترکیبی ۶.۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است. مصرف سوخت پژو ۲۰۷ صندوقدار در شهر ۹، خارج از شهر ۵.۵ و به صورت ترکیبی ۶.۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.

جدول مشخصات فنی

مشخصات خودرو

پژو ۲۰۶ صندوقدار وی۸

پژو ۲۰۷ صندوقدار

نوع موتور

TU5

TU5

حجم موتور (سی‌سی)

۱۵۸۷

۱۵۷۸

حداکثر قدرت خروجی(اسب بخار)

۱۱۰

۱۰۵

استاندارد آلایندگی

یورو ۴

یورو ۴

حداکثر سرعت (کیلومتر بر ساعت)

۱۹۳

۱۹۰

شتاب صفر تا صد (ثانیه)

۱۱.۴

۱۱.۶

جعبه دنده

۵ سرعته دستی

۵ سرعته دستی

مصرف سوخت شهر (لیتر در ۱۰۰ کیلومتر)

۹

۹

مصرف سوخت خارج شهر

(لیتر در ۱۰۰ کیلومتر)

۵.۳

۵.۵

مصرف سوخت ترکیبی

(لیتر در ۱۰۰ کیلومتر)

۶.۶

۶.۸

حجم بانک بنزین

۵۰

۵۰

قیمت 

در حال حاضر قیمت پژو ۲۰۶ صندوقدار V8 در کارخانه و نمایندگی‌های ایران خودرو ۳۷ میلیون و ۳۳۸ هزار تومان و در بازار حدود ۳۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است. قیمت حدودی پژو ۲۰۷ صندوقدار در کارخانه و نمایندگی‌های ایران خودرو حدود ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و در بازار حدود ۴۳ تا ۴۴ میلیون تومان خواهد بود.

مشخصات فنی دقیق انواع خودروهای شرکت ایران‌ خودرو، مقایسه‌ی آن‌ها با محصولات برندهای دیگر، بحث و تبادل نظر پیرامون آن‌ها، پرسش و پاسخ کاربران و کارشناسان به همراه گالری تصاویر اتومبیل‌‌های این خودروساز را در بخش محصولات زومیت ببنید.

گالری تصاویر پژو ۲۰۶ صندوقدار

پژو 206 صندوقدار

گالری تصاویر پژو ۲۰۷ صندوقدار

گالری تصاویر پژو ۲۰۶ صندوقدار
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات